Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

tuning
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KriSs!




Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: 16 Maj 2008 17:21     Temat postu:

gem napisał:
Wysłany: 16 Maj 2008 04:39 pm Temat postu:

Dodam tylko, że jeżeli ktoś planuje wyciąć np dziurę 100 na 100 cm, bo taką ma wizje, to raczej powinniśmy, oprócz wyrażenia własnej opinii podpowiedzieć jak ma to zrobić, aby ta dziura była dobrze wycięta...


to taki nowy model targi z boku Very Happy A co z mechanizmem od podnoszenia szyb? przecież będzie zasłaniał dresik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Maj 2008 17:30     Temat postu:

KriSs! napisał:
gem napisał:
Wysłany: 16 Maj 2008 04:39 pm Temat postu:

Dodam tylko, że jeżeli ktoś planuje wyciąć np dziurę 100 na 100 cm, bo taką ma wizje, to raczej powinniśmy, oprócz wyrażenia własnej opinii podpowiedzieć jak ma to zrobić, aby ta dziura była dobrze wycięta...


to taki nowy model targi z boku Very Happy A co z mechanizmem od podnoszenia szyb? przecież będzie zasłaniał dresik


to zastanówmy się wspólnie nad rozwiązaniem takim, aby dresik był odsłonięty Twisted Evil Taki sposób działań przyniesie nie tylko zadowolenie właściciela dresu, ale i pewnie parę ciekawych rozwiązań, które sami będzieci mogli wykorzystać u siebie....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Maj 2008 17:41     Temat postu:

lambo doors od strony kierowcy podniesione caly czas i po klopocie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel_316




Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Maj 2008 21:18     Temat postu:

Może wogóle bez drzwi i po kłopocie - tylko wtedy Ciuszek sie może kroche przykurzyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: 17 Maj 2008 21:52     Temat postu:

żeby się ciuszek nie przykurzył można by dolot pociągnąć do kabiny np rurką od odkurzacza , wtedy dresik nie powinien się kurzyć Razz co do tunigu... sam nie mam na tyle kasy,że stać mnie na swapy, turbo, gwintowany zawias itd, dla tego też za poważniejsze rzeczy się nie zabieram, bo tanim kosztem mozna tylko sobie i autku krzywdę wyrządzić, a jeżeli planuję juz cos zrobić to najpierw dłuuuugo zbieram na.... skarbonkę do której będę wrzucał kasę na coś do Setuni...Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mattinh




Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 18 Maj 2008 9:25     Temat postu:

heh ładna tu sie debata zrobiła Very Happy dołoże swoje 3grosze :]

Są dwa rodzaje tuningu

Mechaniczny i Optyczny , czasami warto zacząć od tego - pozbędziemy sie dodatkowych kosztów i nie będziemy puszczać z motyką na księżyc nie robić 2cg rzeczy naraz , bo to nierealne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Maj 2008 10:41     Temat postu:

mattinh napisał:

...Są dwa rodzaje tuningu Mechaniczny i Optyczny, ...


Myślę że każdy zdrowy chłopczyk i dziewczynka z tego forum już to wiedzą - jeśli nie to odsyłam do 5-tego posta w tym wątku - było o tym wspomniane

mattinh napisał:

...czasami warto zacząć od tego - pozbędziemy sie dodatkowych kosztów i nie będziemy puszczać z motyką na księżyc nie robić 2cg rzeczy naraz , bo to nierealne


Cenna rada.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieszyn




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec / Kraków

PostWysłany: 20 Maj 2008 12:31     Temat postu:

Nie wiem czy widzieliscie ale np w lambo albo innych drogich furach z tyłu nad silnikiem masz kawał jakiegos przezroczystego plexi czy cos, chodzi o to zeby było widać silniczek wypasionego potwora Very Happy Ostatnio ogladałem na tvn turbo jakis program i pokazywali tam zdjęcie: Gosciu w jakimś peugeocie walnął szyberdach! w masce zeby miał wgląd do... no tego czegos małego pod maskąRazz to sie nazywa tuning Very Happy rewolucje-rewelacje Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: 20 Maj 2008 19:36     Temat postu:

Wracając do tuningu mechanicznego za niewielką kasę to jak wygląda sprawa z zawieszeniem? jeżeli mamy np 15-letni samochód z zawieszeniem seryjnym i raczej jeszcze oryginalnym i zbliżamy się do zakupu tańszych ale jeszcze markowych zamienników, a w grę wchodzi np niski zawias znanego producenta o wyrobionej renomie na rynku sportowych zawieszeń za ok 2tyś (sprężyny i amortyzatory olejowe kpl po 4szt),który nie dość,że obniża samochód to zapewnia twardszą charakterystykę,a co za tym idzie nieco lepsze właściwości jezdne to co jest wg Was lepsze, bezpieczniejsze i bardziej wypasione?pytam, bo chcę się zorientować, bo dużo się o tym mówiło, ale chyba nikt jeszcze nie dał takiego przykładu.więc z założenia odrzucę od razu,że jest to wiejski i niebezpieczny tuning, ale dla niektórych cena takiego zawiasu może świadczyć,że jest on zły.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin dnia 20 Maj 2008 19:37 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Maj 2008 19:52     Temat postu:

a ja Ci powiem, ze zawsze musisz uwazac na stan blacharski samochodu, bowiem kiedys cos jest "nie halo" czytaj: rdza, korozja i ogolne oslabienie nadwozia, to utwardzenie zawieszenia sprawi, ze twoje auto zacznie sie powaznie blacharsko sypac...

Jak kupowalem swojego pierwszego Opla z Niemiec to byl na Bilsteinie... i kielichy wpadly mu do bagaznika...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: 20 Maj 2008 20:01     Temat postu:

to wiem,ale przy założeniu ,że blacha jest ok i teoretycznie nie wymagane na taki zawias dodatkowe obspawanie newralgicznych punktów karoserii (jak w wielu profesjonalnych driftowozach) bo to ma byc tylko poprawienie serii.jedynie o co można się pokusić (ale chyba też niekoniecznie) to rozpórki kielichów.wiadomo przecież,że im sztywniej tym większe siły działają na karoserie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Maj 2008 20:26     Temat postu:

ja tez sadzilem ze w mojej setce blacha konstrukcyjna jest w porzadku... a teraz podczas blacharki raptem okazalo sie ze 40% nadkola pod farba to korozja...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: 22 Maj 2008 15:57     Temat postu:

heh, wszystko fajnie i pięknie... ale pisałem wyżej,że z blachą jest ok i wtedy nasuwa się pytanie jak wyżej... gdyby mi chodziło o to kiedy zakładać to pewnie bym się przyjrzał bliżej, co trzeba poprawić zanim wrzuci się twardy zawias...ale mimo wszystko wiem jedno : nie ma co przesadzać z twardością, bo to działa w obie strony.do pewnego stopnia polepsza właściwości, ale jak się przesadzi to z reguły.... pogarsza.na naszych pięknych równiutkich drogach autko, na bardzo twardym zawiasie zaczyna podskakiwać i co jakiś traci przyczepność i kontakt z nawierzchnią...w efekcie czego właściwości jezdne się pogarszają.ideałem było by dopasowanie rozmiaru felg w stosunku do obniżenia, ale nie utwardzania za wszelka cenę... bo takie rozwiązania sprawdzają się idealnie na torze.oczywiście,że zaraz ktoś powie,że na tor trzeba jeszcze zmienić kąt nachylenia kół itd, itp,etc.. ale to już zupełnie inna bajka i nieco bardziej zaawansowany tuning :)sorry za zejście z tematu.pozdrowionka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin