Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

100nx gti+supercharger
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Kwi 2012 22:06     Temat postu: 100nx gti+supercharger

Witam chciałem wam zaprezentować mój projekt który składam sobie bardzo powoli odkąd zacząłem studia tj prawie 5 lat temu Razz wiadomo student biedny jest ;]
Obiektem modyfikowanym jest Nissan 100nx GTI
Rocznik 1991
Przebieg ~240kkm
Moc seria 143/176Nm
Wyposażenie typowe dla tego modelu
Początkowo auto jako wolnossak zostało poddane modyfikacjom typowym dla stage 1:
-dolot na stożku K&N i paru kolankach
-wydech oparty o kolektor SSAC oraz 2,5" przelot na środkowym z saaba 2,3T oraz jakiejś końcówce z alledrogo....
-mod rozrządu by coobcio
-zapłon by coobcio
-strojenie SMT6 by coobcio
-lżejsze koło zamachowe+nowe sprzęgło




Auto wypluło
[link widoczny dla zalogowanych]
Następnie przyszła pora na nieco grubsze wejście i zdecydowałem się na własnoręczne zakompresowanie wozu przy pomocy eatona m62. Jako przygotowanie silnika w sumie wymieniłem tylko panewki na odpowiednik z gamy ACL model RACE. Wrzuciłem też cały set poduszek poli silnika od prothane.











Obecnie auto wystrojone między 0,4-0,5b czeka na zawias kyb+poli energy s.+rozpórki tył



Wiele prac przy aucie zrobiłem sam, jednak należą się słowa uznania dla kolegi Arka który wspierał mnie dzielnie swoim migomatem Wink i zawsze pomagał i służył radami oraz dla przemy za wystrojenie tego mojego ulepka. Pozdo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Kwi 2012 22:08     Temat postu:

auto naprawdę daje radę, fajna sztuka, miło, że w końcu zaprezentowany także na squadzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Kwi 2012 14:02     Temat postu:

Brawa !! Pionierski projekt w PL. Przynajmniej ja o podobnej specyfikacji w w naszym kraju nie slyszalem. Będzie robiony pomiar przy 0,5 ?? Jaki masz sprzęgło obecnie ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Kwi 2012 14:21     Temat postu:

Wiesz co mam świeżą serię Aisina. Plan obecnie jest taki:
-wywalić końcowy tłumik i zastąpić go kwasowym m-techem
-zrobić komplet zawias tył
-jakieś wytrzymalsze sprzęgło
-kółko na 0,8b
Pomiar zrobię na zlocie Nissanzone bo w Kielcach za hamownie wołają 150zl...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Kwi 2012 19:06     Temat postu:

jakie koszta? porównywalne z turbo czy tańsze/droższe rozwiązanie? jak dzwięk? pamiętam na zlocie almere maro i chodziła nieprzyjemnie... pokaż jakiś filmik jak jeździ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Kwi 2012 19:11     Temat postu:

Wiesz na pewno bardziej rozwojowe jest turbo. Koszta podobne w sumie. Błagam nie porównujcie mojego wozu do mara bo to całkiem inne wozy ;] Filmik miałem skręcony ale na obluzowanym orurowaniu więc wiesz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Kwi 2012 19:14     Temat postu:

tylko dzwięk działania kompresora:) nic więcej. wydech był u niego tragiczny no i brak trakcji... poza tym Ty masz najlepsze auto na świecie a nie jakąś tam almere...Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Kwi 2012 19:33     Temat postu:

Najlepszy model, do najlepszego egzemplarza jeszcze daleko ale zmierzam w tym kierunku Wink. Postaram się na weekendzie coś skręcić Wink. Czekam na konfrontację na zlocie naszych kompresorów Wink A co do dźwięku jest obłędny moim zdaniem no i 3x głośniejsze psykanie bova Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Kwi 2012 21:36     Temat postu:

To jest Eaton M62 z elektrosprzęgłem? Masz włącznik "szatan-on"/"szatan-off"? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Kwi 2012 21:43     Temat postu:

Tak eaton m62 i posiadam taki włącznik przy czym u mnie jest to -=cenzura=- on/off

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Kwi 2012 6:19     Temat postu:

Dużo było zabawy z wystrojeniem tego? Bo podobne setupy w hondach potrafią sprawiać trochę problemów.
I jeszcze jedna pierdoła - jakiego oleju używasz? Bo widzę że spód i góra to tak w miarę ładnie wygląda, bez nagarów i żadnych śmieci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Kwi 2012 6:34     Temat postu:

W sumie to większych nie było, początkowo tryb fuel implant nie chciał działać ale auto pięknie trzyma afr w trybie piggyback więc masa poprawek mnie ominęła. Olej jakiego używam to valvo vr1 10w60 zmieniany co 5kkm. Silniczek faktycznie ładny, nic się nie tłucze, rozrząd nie wyciągnięty, ciśnienie oleju takie jak podaje serwisówka, kompresja po 12 na garczku więc nie mam co narzekać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Maj 2012 22:09     Temat postu:

Jakie spalanie Ci wychodzi ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Maj 2012 23:06     Temat postu:

Wiesz co aż się dziwię bo odbierając auto od przemy dotankowałem się do pełna i zrobiłem 400km non stop pałując... więc nie jest źle skoro pali 12-13l/100

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Cze 2012 15:36     Temat postu:

Jakieś tam poglądowe foto:

bez trytytki ani rusz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin