Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2095
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lut 2015 13:02 Temat postu: |
|
|
Co to za olej, że taki nagar został?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lut 2015 20:23 Temat postu: |
|
|
aktualnie gulf racing 10w60 full syntetyk.
prędzej- sądząc po patentach w aucie dawcy- olej z pierwszego tłoczenia ze znanej sieci marketów.
ogólnie wyglądał jeszcze gorzej, po płukance troche tego syfu zeszło. tak czy inaczej trzeba będzie zrobić jakaś kolejną płukanke za jakieś 3 tys km- tak mniej więcej stuknie 8 tysi po wymianie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2015 8:12 Temat postu: |
|
|
Między czasie w micrusie został również wymieniony tłumik środkowy na taki z saaba turbo, bo stary z rovera szlag trafił...
ale tak z nudy nagrałem elastyczność micry na 4 i 5 biegu.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MfjtAbvJVSc[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9Amcjr84Ek0[/youtube]
i jeszcze porównanie z 100nx
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MN7bJY_ALME[/youtube]
jednak 2.0 idzie duzo lepiej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Lip 2015 18:02 Temat postu: |
|
|
dawno nic nie pisałem. 100nx jeździ- ostatnio w weekend wymieniałem 4 alternator w życiu tego auta w naszym posiadaniu,. tym razem wybór padł na używkę mitsubishi z sunny 1.4 DS.
oprócz tego siostra skarży się, że co jakiś czas musi dolewać płynu chłodniczego. pooglądałem całą komore, gdzie może uciekać płyn no i znalazłem... niestety albo stety ( w komore spalania nie puszcza) do wymiany jest uszczelka pod głowicą. puszcza po bloku płyn. jest to efekt jazdy mojej siory na zbyt ubogiej mieszance na LPG...
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2095
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Lip 2015 19:56 Temat postu: |
|
|
A to blos nie ustawił jakoś odpowiednio mieszanki? Myślałem że to raz ustawić i ma grać po wieczność. (no, powiedzmy) Jak zdejmiesz głowicę to rzuć okiem tak dokładniej jak wyglądają tłoki, bo jeśli rzeczywiście było długo ubogo to po jakimś czasie zazwyczaj wypala się denko tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Lip 2015 20:06 Temat postu: |
|
|
Nie, niestety blos ma czesc ruchoma ktora przy zabrudzeniu chodzi z oporem i sklad mieszanki jest niedolladny. Zazwyczaj staje sie zbyt ubogo.
Jak trafi sie pewny ds to zmienie silnik. To umiem, glowicy nigdy nie sciagalem i mysle ze moglbym cos poskladac nie tak...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Lip 2015 20:17 Temat postu: |
|
|
Mowisz ze to od lpg?mi tez cieklo po bloku a niemam gazu.
Maciej glowa do gory uszczelka w ga16 to prosta i fajna robota,napewno dasz rade!
Nawet jak kupujesz silnik z pewnego zrodla to niewiesz jak dlugo pojezdzi bo pewny to on jest w momencie sprzedazy,a pozniej roznie bywa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Lip 2015 5:33 Temat postu: |
|
|
No to fakt,nigdy nie wiadomo na co sie trafi. Narazie niech jezdzi jak jest do momentu gdy nie zacznie walic w komore to tego nie bede ruszal. No tak mi sie wydaje ze moze byc to lpg bo od czego by innego? Hmm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Lip 2015 8:28 Temat postu: |
|
|
Lata i kilometry robia swoje.Wstawianie na zimnym silniku najlepiej wykancza uszczelke:p Jakbys sie zdecydowal na wymiane uszczelki to sluze pomoca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Lip 2015 15:42 Temat postu: |
|
|
Maciej wpakowales sr-a do micry i uszczelki w dsie nie zmienisz ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Lip 2015 18:09 Temat postu: |
|
|
hahaha dobrze Ulus, masz racje troche poleciałem... ale tego tez nigdy nie robiłem tak więc jest jakaś tam obawa.
przy wymianie uszczelki trzeba wymieniać szpilki głowicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Lip 2015 21:08 Temat postu: |
|
|
Ksiazka mowi ze trzeba.W praktyce chyba nikt nie daje nowych szpilek.Ostatnio mierzylem to w bloku jest jeszcze kilka ladnych mm zapasu gwintu a tyle napewno sie nie wyciagna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Lip 2015 21:19 Temat postu: |
|
|
Generalnie chodzi o to ze podczas odkręcania i poźniejszego dokręcania mogą sie delikatnie uszkodzić te gwinty ja w BMW jak robiłem to zmieniałem kosztowały chyba 65 zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Lip 2015 21:47 Temat postu: |
|
|
ej ale BMW to nie Nissan ktoś z własnego doświadczenia na nissanowym GA jak robił ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2095
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Lip 2015 21:55 Temat postu: |
|
|
Komplet śrub Elring do DSa kosztuje 80 zeta w Intercars, tak informacyjnie. Pewnie można znaleźć i taniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 15 Lip 2015 21:56 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|