Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Mar 2011 17:06 Temat postu: |
|
|
10 l w miescie uwazasz za malo? w moim pojeciu malo pali np 14 hdi w c3 albo malutki diesel w lupo 3L. niestety moja dniowa pensja to okolo 12 l benzyny takze wiesz, skoro masz tyle hajsu najs to ja chetnie przyjme od ciebie jakies datki... a co do redukcji hm, lipa jakas, tu mam bez kombinacji-koszt 99 zl, przy innych opcjach koszt od 55 do 75 zl. nie martwcie sie, wszystko jest przeliczone.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 25 Mar 2011 17:23 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
najs
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Mar 2011 18:16 Temat postu: |
|
|
majchrzok napisał: | 10 l w miescie uwazasz za malo? w moim pojeciu malo pali np 14 hdi w c3 albo malutki diesel w lupo 3L. niestety moja dniowa pensja to okolo 12 l benzyny takze wiesz, skoro masz tyle hajsu najs to ja chetnie przyjme od ciebie jakies datki... a co do redukcji hm, lipa jakas, tu mam bez kombinacji-koszt 99 zl, przy innych opcjach koszt od 55 do 75 zl. nie martwcie sie, wszystko jest przeliczone. |
zapomniałem że masz gaźnik fakt, 10l przy dzisiejszych cenach benzyny to sporo, ja problemów z spalaniem jakiś większych nie mam bo mi wychodzi ok 7l więc tragedii nie ma, i nie oburzaj się tak nie sram kasą i też chciałbym aby koszty jazdy autem były jak najmniejsze
pozdro !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Mar 2011 18:34 Temat postu: |
|
|
ja Cie rozumiem doskonale z tym paliwem ... a gaz to tez duzy atut przy sprzedazy , czasy sa jakie sa i czasem człowiek musi się pozbyć ukochanego auta bo potrzebuje pieniądze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sob
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Mar 2011 21:23 Temat postu: |
|
|
jak zalozysz blosa to zapodaj zdjecie z pod maski i powiedz czy udalo Ci sie w pionie BLOS'a postawic. bo u mnie w poziomie jest;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Mar 2011 1:40 Temat postu: |
|
|
w pionie zapewne sie nie uda, za malo miejsca,aczkolwiek bede sie staral aby byl jak najbardziej w pion ustawiony. Joe co jak co ale az takiej tragedi nie ma, a auta nigdy nie sprzedam, jedynie ze na zlom jak nie bedzie juz czego remontowac :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Mar 2011 21:09 Temat postu: |
|
|
kolejna inwestycja zakończona. wczoraj wymieniony olej na mobil super oraz filtr filtrona- kontrolka gaśnie odrazu, nie tak jak miało to miejsce w przypadku boscha po paru sek.
dzisiaj odebrałem również auto od gazownika
w osiągach jakiś zastraszających różnic nie odczuwam, pojeździmy zobaczymy.
[/list]
dzisiaj zmierzone spalanie na trasie 170km- wągrowiec-poznań-wągowiec..
spalanie gazu wyniosło 8,7l /100km takze wydaje się ok:twisted:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 10 Kwi 2014 13:12 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
alabama
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin, LU Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Kwi 2011 10:35 Temat postu: |
|
|
hej! bardzo ładna czarnula! teraz wygląda nieźle, ale w 2001 wrażenie musiała robić niesamowite -- kiedy po naszych drogach jeździło głównie stare FSO i Daewoo (co zresztą widać na zdjęciu)
gratulacje za udaną przesiadkę na gazik; do czasu byłem przeciwnikiem, ale w gruncie rzeczy to bardzo dobra inwestycja. ja dalej jeżdzę na benie, ale mina rzednie jak widzę, że moja 1600 wychodzi drożej niż GTi na gazie
kolejnych 13 lat jazdy setką życzę!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez alabama dnia 23 Kwi 2011 10:36 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CZM
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Kwi 2011 3:08 Temat postu: |
|
|
I ile Cię Kolego wyniosła ta cała instalacja, jeśli można spytać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Kwi 2011 20:30 Temat postu: |
|
|
To jest zawiła sytuacja z ta instalacją, ale może po kolei:
-zacząłęm od blosa- 280zł
- używana kompletna instalacja sekwencyjna (wtryski, komp, butla, przewody itp)- 300zł- jedynie butla z wielozaworem była dla mnie przydatna- legalizacja do 2017r.
- reduktor + elektrozawory 300zł
- montaż z regulacją, rurkami miedzianymi oraz gumowymi wraz z dokumentacją- 450zł
- kolanka do stożka bodajże 99zł - stożek miałem prędzej także tego nie licze.
zacząłęm od tego że to zawiła sytuacja, bo ową używaną kompletną sekwencje udało mi się sprzedać bez butli oraz wlewu gazu za 350zł xD czyli jakby nie patrząc, zaobiłem na tym nie dość że 50zł to dostałem w gratisie butle z legalizacją oraz wielozaworem a butla nie byle jaka bo w koło zapasowe firmy satko 43l.
ps. dzięki Alabama za życzenie kolejnych 13 lat:)
W zeszły weekend miało miejsce usuwanie lekkich śladów korozji w okolicach tylnych listw, oraz przednich błotników od wewnątrz...
przy okazji, zostały zabezpieczone przednie podłużnice przed korozją...
Użyte preparaty to: na oczyszczoną blache po rdzy- brunox epoxy, na to podkład reaktywny i na to jakaś farba...
Przednie podłużnice podkład reaktywny i na to guma na pistolet...
pozdr
Necro
Ortografia, błędy stylistyczne i interpunkcja - poprawiłem.
Szerokości
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 26 Kwi 2011 20:36 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Maj 2011 16:13 Temat postu: |
|
|
wczoraj wkoncu wymieniłem przeguby zewnętrzne (dzięki Pitt) oraz zregenerowałem zacisk hamulcowy prawego przedniego koła... koszta to 150zł + czteropak premiuma za przeguby oraz 25zł za zestaw gumek do zacisku.
auto niestety nadal coś lekko blokuje, nie jest to aż tak jak było jednakże nie jest idealnie.
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Maj 2011 17:04 Temat postu: |
|
|
Może czas wymienić przewody....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PittKF
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań< Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Maj 2011 17:44 Temat postu: |
|
|
nie ma sprawy, polecam się czteropak przydał się wieczorem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Maj 2011 20:16 Temat postu: |
|
|
podj napisał: | Może czas wymienić przewody.... |
możliwe że tak i to chyba będe musiał zrobić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 08 Maj 2011 20:17 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Maj 2011 11:49 Temat postu: |
|
|
kolejna rzecz zrobiona w aucie z ktorej niestety jestem srednio zadowolony... i tu pierwsze pytanie jak mozna go jako tako jeszcze troche wyciszyc?
no to moze tak: zalozony jest kolektor 4-2-1 -> tlumik srodkowy przelotowy-> srodkowy nissanowski ten co byl fabrycznie za katem -> koncowy taki co widac podobno komorowo-przelotowy...
dzwiek nie jest zly ale buczy dosc mocno...w aucie wytwarza sie rezonanz ktory mi osobisice przeszkadza. a tak nie mialo byc.
macie pomysł jak całośc wyciszyc? moze zamiast tego nissanowskiego zastosowac jakis rozprezajacy czy coś takiego?
kilka fot:
filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=XeY8IaXwomI
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Maj 2011 23:18 Temat postu: |
|
|
Szczerze to powiem tak.Fajnie ze wkladasz w auto kase i chcesz zeby mialo duza moc ale..............Własnie ale kiedy widze ze ktos robi tuning silnika z gazem to mnie krew zalewa.Albo kup sobie gti ,albo miej ta 1.6 na benie bo nie dosc ze silnik dostaje w dupe to na dodatek nie uzyskasz mocy na gazie mimo tego blosa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|