Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

podj - SR20DE
Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Lip 2010 11:08     Temat postu: podj - SR20DE

MODEL: b13/100NX TARGA
SILNIK: GA16DS->SR20DE-HighPort-> SR20DE+T (0,4 – 0,45 Bar)
UKŁAD DOLOTOWY: Stożek K&N, IC IVECO, T25
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy –custom do GTI-R`a, Downpipe własnej konstrukcji, 2.25” przelot, końcowy tłumik to środkowy z mondeo 2.0tdci + jakaś ozdobna końcówka
UKŁAD PALIWOWY: wtryski z SR20DET, Walbro 255
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia z P11, sprzęgło Exedy stage II
UKŁAD HAMULCOWY: Seria GTI po regeneracji wszystkich zacisków + ABS
ZAWIESZENIE: Seria z DS`a, obniżające sprężyny (tył progresywne) + stabilizator tył GTI, rozpórka: przód SABELT z N15, tył home made stage I.
OGUMIENIE: 195/50R15 ,Przód: Yokohama AVS Sport V102,Tył: Goodyear Eagle F1 – stosowane zamiennie w zależności od potrzeb.
ELEKTRONIKA: EcuMaster 2 – strojony na ulicy przez Coobcia.
WNĘTRZE: Fotele, kierownica, dźwignia ręcznego, zegary N14 GTI, deska flock, wskaźnik doładowania,EGT, ciśnienie oleju.
BODY: Zderzaki, progi, lotka nad szybę – PFEBA, lotka na klapę POSTERT,przyciemnione wszystkie kierunki,
AUDIO: brak
MOC/MOMENT: obecnie – 204,4 KM / 257,2 Nm

Plany:
doprowadzenie zimnego powietrza do dolotu,
powrót do wyjściowej pojemności z SR16VE N1 na pokładzie :->

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Maj 2012
Silnik: seria - zapłon seria
Układ dolotowy: filtr K&N
Układ wydechowy: Ori kolektor. Przerobiona dwururka na 2,25 i tak do końca na przelocie.
Układ hamulcowy. Przód zaciski i tarcze z n16 280mm,tył ori gti + pompa BM-50
Układ napędowy: Sprzęgło Miękki AISIN + skrzynia z primery SLX


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez podj dnia 02 Cze 2012 23:40 , w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necro
Gość






PostWysłany: 19 Lip 2010 11:52     Temat postu:

Krótko, zwięźle i na temat. To lubie.

Jak dla mnie bomba. Wiecej fotek silnika proszę.
Zmieniałeś pierścienie, czy turbo dmucha w ori?

Szerokości.
Powrót do góry
Mandhorm




Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Lip 2010 14:24     Temat postu:

ja KONEICZNIE PROSZE O FILMIK JAK TO JEZDZI!!!!!

poszlo pw Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Lip 2010 15:40     Temat postu:

Dla mnie ta setka rzadzi. I moc i wyglad ale moc przede wszystkim wywarla na mnie ogromne wraznie. Powodzenia w dalszych modach.


pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Lip 2010 19:34     Temat postu:

dobra robota:) pokaz jak to jezdzi z taka moca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Lip 2010 20:29     Temat postu:

podj jak sprawuje Ci się flokowana deska? Jak się targę zdejmie to ostro się kurzy w aucie, jak wygląda sprawa z czyszczeniem tego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Lip 2010 20:12     Temat postu:

Necro@ w silniku nic nie było ruszane.Jedynie zmienione wtryskiwacze oraz świece na zimniejsze. Pewnie jak by go odprężyć można by znacząco podnieść ciśnienie doładowania.

Thomsonicus@ flok spisuje się bardzo dobrze, ma dobre właściwości antystatyczne. Od momentu pokrycia deski(czyli jakiś rok lub więcej) nic nie ruszałem, nie czyściłem i nie ma ani grama kurzu.

Jeżeli chodzi o filmik - jak coś zrobię na pewno wrzucę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez podj dnia 20 Lip 2010 20:14 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Menago




Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Lip 2010 23:04     Temat postu:

bardzo ładnie kolego bardzo ładnie i zacnie może kiedyś się złapiemy na trasie Very Happy i właśnie to mi się podoba, mało mówić a dużo działać. Gratki i działaj dalej ! Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Lip 2010 0:35     Temat postu:

podj napisał:
w silniku nic nie było ruszane.Jedynie zmienione wtryskiwacze oraz świece na zimniejsze. Pewnie jak by go odprężyć można by znacząco podnieść ciśnienie doładowania.


I bez tego można... Cool

A SR16VE N1 to nie nadaje się do normalnej jazdy, brak elastyczności i tylko wyć ci będzie... Co innego jak zmieni się w nim wał, korby oraz tłoki coby uzyskać 2.0...

Ps. poniżej masz porównanie obu moich projektów (Sunny z SR16VE + wałki N1 i trochę modów... shamwoane 183KM i Sunny SR20VE shamowane 204KM):
http://www.youtube.com/watch?v=gwO5iMU5Rh4

Jak zamierzasz się ścigać i chcesz latać w niższej klasie to pewnie 1,6 ale jak auto ma cieszyć na ulicy to zdecydowanie nie polecam...

A dodam że ten mój sunny z 1,6 i te 183KM + krótka skrzynia biegów był minimalnie szybszy niż seryjne GTi + wydech które jak wszyscy wiedzą nic się nie odpycha...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coobcio dnia 31 Lip 2010 0:41 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Lip 2010 22:06     Temat postu:

W tym sezonie na pewno boost pójdzie w górę, MBC już w drodze.... narazie tylko do 0.6 ( z wiadomych przyczyn) i auto najprawdopodobniej wróci do Ciebie na dostrojenie. Przy okazji wizyty możemy wtedy zastanowić się na taktyka dalszego zwiększania mocy. Jednak priorytetem na obecną chwilę jest sprzęgło. Po ostatnich nocnych walkach i po dwóch nieudanych startach ślizga cie mocniej niż zwykle.Jakie rozwiązanie Coobcio proponujesz ?? Ja w sumie zastanawiałem się nad wzmocnieniem obecnego docisku, bo brakuje mu minimalnie aby przenieść tę obecną moc.

Ps. w dniu dzisiejszym wleciał fotelik kubełkowy na razie tylko dla pilota........
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Sie 2010 0:14     Temat postu:

Hehe neizły ten fotelik Razz
Ps. Co do docisku to Radzikowski może go wzmocnić... A jak mocniejsze sprzęgło to polecam EXEDY - jest bardziej przystępne cenowo jak ACT...

Co do mocy silnika to tak długo jak nie będzie spalanai stukowego to można budować moc...
Choć pierwsze ograniczenie to seryjny układ zapłonowy który przy ok 240-250KM pierszy bunt ale niezwykle pomocne okazują się tu świece platynowe + sklepanie ich do ok 0,5mm przerwy, następny problem pojawia się przy ok. 280-290KM i wówczas trzeba pomyśleć o mocniejszej cewce zapłonowej...
Powyżej 320KM do mocniejszej cewki zapłonowej trzeba zastosować wzmacniacz np. MSD z seri 6...

Przy prawidłowym zestrojeniu seryjne tłoki wytrzymają granice 350KM (W stanach podają wartości nawet i 400KM).

To powodzenia w modzeniu i nie zapomnij jeszcze dokupić nastawnego regulatora ciśnienia paliwa Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Sie 2010 10:19     Temat postu:

Coobcio napisał:
Przy prawidłowym zestrojeniu seryjne tłoki wytrzymają granice 350KM (W stanach podają wartości nawet i 400KM).

Wow! Sądziłem że duuużo mniej. A jak cała reszta, trzeba wstawiać jakieś kute podzespoły już, zmieniać sprężynki na zaworach itd?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Sie 2010 21:24     Temat postu:

Cała reszta np. wałki SR20DE fabrycznie ma jak 130 konna primera, dobry tuning dla niego to właśnie swap wałka ssącego z 100nx GTi + nawiercenie dziurki pod olej do VTC...
Sprężynki zaworowe w SR20DE znoszą spokojnie obroty do ok. 8 tyś więc nie ma sensu ich wymieniać chyba że chcesz jakieś agresywniejsze wałki wsadzić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Sie 2010 20:08     Temat postu:

historia pewnego docisku.

[link widoczny dla zalogowanych]

W poszukiwaniu sprzęgła do mojej sety natrafiłem na docisk Exedy stage1 w super dobrej cenie. Nie zastanawiając się długo nabyłem to cudo i zabrałem się do rzeczy. Po niecałej godzince skrzynka została wyjęta i zabrałem się za wymianę. Plan był taki aby wymienić sam docisk pozostawiając łożysko i tarcze aisina na którym przelatałem około 30 tyś z czego około 15 tyś z T na pokładzie. po zdjęciu sprzęgła moim oczom ukazał się następujący widok:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Aż dziw bierze,że tarcza wyglądała jak nowa.

Szybka akcja, załatwienie nowego (używanego) zamachu i jedziemy.

Po zamontowaniu exedy pojawił się zonk. Okazało się,że płaszczyzna pracy tego docisku jest o 3.5 mm wyżej w stosunku do docisku z GTI.

[link widoczny dla zalogowanych]

CDN.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Sie 2010 20:23     Temat postu:

EXEDY widać że ma 3 sprężynki a Aisin 2 Razz
Oj będzie cię noga bolała ale za to przeniesie CI to sprzegło pod 500Nm i 500KM więc dobrze jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 1 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin