Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 09 Paź 2008 13:37 Temat postu: |
|
|
arkady napisał: | nie mam pojecia jak wy tam 2zl wkladacie probowalem;p a ta rurka opiera sie na kolektorze i te 2 gr 'przedluza' rurke i co z tym idzie nie mozna nakretki skrecic do konca;] |
Hehe, mówiłem utnij rurkę to nie musi po swojemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Paź 2008 16:35 Temat postu: |
|
|
zwili ja ta rurke wyjelem bez ciecia;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 09 Paź 2008 18:09 Temat postu: |
|
|
arkady napisał: | zwili ja ta rurke wyjelem bez ciecia;] |
No tak, ale wtedy się pytasz jak wsadzamy te 2 zł... Ucinamy rure wkładamy 2 zł i zakrecamy naketką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Paź 2008 18:35 Temat postu: |
|
|
najpier chcialem tak zrobic ale 2zl wogole w ta dziure nie chcialo wejsc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Paź 2008 18:49 Temat postu: |
|
|
a ja odłączyłem tylko ten zawór podciśnienia, teraz zawsze zawór jest zamknięty i ten syf z EGR nie leci do kolektora dolotowego. nie prościej? 2 minuty roboty
a z 2zł to środek ponoć czasem potrafi wypaść
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 10 Paź 2008 18:50 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukkil
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Mazowiecki Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Paź 2008 23:17 Temat postu: |
|
|
kolega wyżej dobrze mówi, a co do EGR przy kolektorze - tam wchdzo 2gr a nie 2zł.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Areckii
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Lis 2008 0:03 Temat postu: |
|
|
Ja dzisiaj usunąłem EGR bliżej kolektora ssącego czy jak to się nazywa( z tyłu blokou silnika koło gaźnika)
Tylko nie wiem czy dobrze to zrobiłem, bo śruba nie dokręciła się, tylko stawiała już spory opór, ale nadal obracała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
komorokoro
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Żoliborz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Lis 2008 8:52 Temat postu: |
|
|
Najwyżej smrody będą Ci leciały do środka
Powinno się dokręcić tak jak było no moze o trochę mniej o grubość tego czym zapchałeś ale na sztywno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Borsukgd
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Sty 2009 22:32 Temat postu: |
|
|
Witam... czytam i czytam... moze ktos mi powiedziec co to dokladnie jest to AIV i co sie dzieje po wyrzuceniu tego czegos...dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 12 Sty 2009 2:22 Temat postu: |
|
|
Borsukgd napisał: | Witam... czytam i czytam... moze ktos mi powiedziec co to dokladnie jest to AIV i co sie dzieje po wyrzuceniu tego czegos...dzieki |
The Air Induction Valve (A.I.V.) is utilized to reduce HC and CO emissions by supplying filtered air through the A.I.V. into the exhaust tube. This valve induces secondary air into the exhaust tube by the inherent exhaust pressure pulsations. The valve is designed for one-way flow operation, and consist of a one-way lead valve and stopper. While exhaust pressure is below atmospheric pressure, the valves are open and induce air into the exhaust tube. While exhaust pressure is above atmospheric pressure, the valves are closed and air is not induced into the exhaust tube.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rzeznik
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Sty 2009 21:02 Temat postu: |
|
|
ja spytam wprost, może zabrzmi to retorycznie trochę-czy warto się w to bawić?? daje to jakieś w miarę odczuwalne efekty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Sty 2009 21:06 Temat postu: |
|
|
zawsze warto wypieprzyc troche gowna spod maski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rzeznik
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Sty 2009 21:09 Temat postu: |
|
|
rz napisał: | zawsze warto wypieprzyc troche gowna spod maski  |
takiej odpowiedzi oczekiwałem:) dzięki:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gruby
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12 Sty 2009 22:02 Temat postu: |
|
|
Rz to powiedział z sarkazmem bo to fan oryginału jest^^ ja to wywaliłem i lepiej jeździ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Sty 2009 17:27 Temat postu: |
|
|
ja tez to wywalilem i fura jezdzi czy lepiej czy gorzej nihuhu nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|