Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

turbo do gti
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adamus




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mrągowo

PostWysłany: 18 Mar 2007 15:56     Temat postu:

[quote]O co chodzi z tym silnikiem ? stary padl czy co?

Jakos chyba nie jestem w temacie...

Pisz co tam dlubiesz przy setce Smile
Cytat:


dokładnie stary silnik zrobił padake na panewkach Mad ale kupiłem nowy z 98r.
po wymianie rozrządu naprawde bardzo ładny silniczek Razz no i korzystając z okazji zrobie porządek po maską.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rav




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Bielany

PostWysłany: 18 Mar 2007 23:57     Temat postu:

Awięc pasuje Ci tylko dół a głowica ze starego.Oby Ci to wszystko do kupy składał dobry macher, bo ja zaufałem nie temu co trzeba ale szczerze życze powodzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Mar 2007 23:58     Temat postu:

Mam nadzieje ,ze silniczek bedzie sie lepiej sprawowal niz u np.RAVa
Turbinka to jednak sporo dla SR20DE.Zawsze cos p....ale przynajmniej jest sporo gratow do nismo na rynku ile za taki silniczek trzeba dac .Jesli mozna wiedziec Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamus




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mrągowo

PostWysłany: 19 Mar 2007 22:52     Temat postu:

Cytat:
A więc pasuje Ci tylko dół a głowica ze starego.Oby Ci to wszystko do kupy składał dobry macher, bo ja zaufałem nie temu co trzeba ale szczerze życze powodzenia.



Narazie wszystko idzie ok, zresztą sam to robię bo jestem mechanikiem. Przy okazji chcę zrobić wszystko na błysk - jak sie zajrzy pod mache to będzie wyglądać jak prosto z fabryki, a nawet lepiej.

ps. a ty RAV co tam miałeś nie tak ??

Cytat:
Mam nadzieje ,ze silniczek bedzie sie lepiej sprawowal niz u np.RAVa
Turbinka to jednak sporo dla SR20DE.Zawsze cos p....ale przynajmniej jest sporo gratow do nismo na rynku ile za taki silniczek trzeba dac .Jesli mozna wiedziec


Mój stary silnik był w złym stanie, ktoś nie zmieniał oleju na czas itp.. powstało jakieś "ciasto" pod pokrywą i miał słabe smarowanie co spowodowalo, że wałki już były wydarte.
Ten nowy silniczek jest w super stanie, czyściutki z nowym rozrządem powinien chodzić jak zegarek. A dałem za niego 1.800zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rav




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Bielany

PostWysłany: 20 Mar 2007 10:06     Temat postu:

adamus napisał:
Cytat:
A więc pasuje Ci tylko dół a głowica ze starego.Oby Ci to wszystko do kupy składał dobry macher, bo ja zaufałem nie temu co trzeba ale szczerze życze powodzenia.



Narazie wszystko idzie ok, zresztą sam to robię bo jestem mechanikiem. Przy okazji chcę zrobić wszystko na błysk - jak sie zajrzy pod mache to będzie wyglądać jak prosto z fabryki, a nawet lepiej.

ps. a ty RAV co tam miałeś nie tak ??

Cytat:
Mam nadzieje ,ze silniczek bedzie sie lepiej sprawowal niz u np.RAVa
Turbinka to jednak sporo dla SR20DE.Zawsze cos p....ale przynajmniej jest sporo gratow do nismo na rynku ile za taki silniczek trzeba dac .Jesli mozna wiedziec


Mój stary silnik był w złym stanie, ktoś nie zmieniał oleju na czas itp.. powstało jakieś "ciasto" pod pokrywą i miał słabe smarowanie co spowodowalo, że wałki już były wydarte.
Ten nowy silniczek jest w super stanie, czyściutki z nowym rozrządem powinien chodzić jak zegarek. A dałem za niego 1.800zł



Adamus nie wiem czy dobrze zrobiłeś bo góra Ci nie podejdzie, podobnie wałki...Ja kupiłem tak ja Ty, piękny z p11 za 1800+Vat (wiedziałem że będzie pasował tylko dół) ale mój pierwszy macher przekładał wzmocnienie panewek głównych i no i dzięki temu po operacji która kosztowała 3tyś z górką zrobiłem 500-600km i to samo,obróciły się nawet panewki główne. Potem auto przejął zespół Kivi + Coobcio no i za składanie nowego dołu (nawet blok sie nie nadawał), zapłaciłem 2700 no i teraz to się nawet sprawnie przemieszcza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamus




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mrągowo

PostWysłany: 20 Mar 2007 17:35     Temat postu:

Cytat:
Adamus nie wiem czy dobrze zrobiłeś bo góra Ci nie podejdzie, podobnie wałki...Ja kupiłem tak ja Ty, piękny z p11 za 1800+Vat (wiedziałem że będzie pasował tylko dół) ale mój pierwszy macher przekładał wzmocnienie panewek głównych i no i dzięki temu po operacji która kosztowała 3tyś z górką zrobiłem 500-600km i to samo,obróciły się nawet panewki główne. Potem auto przejął zespół Kivi + Coobcio no i za składanie nowego dołu (nawet blok sie nie nadawał), zapłaciłem 2700 no i teraz to się nawet sprawnie przemieszcza.


co masz na myśli że góra mi nie podejdzie i podobnie wałki??

ja głowice biore ze starego silnika a wałki z nowego razem z krzywkami i hydrauliką, tylko jeden mam poroblem bo w moim starym silniku nie było chłodzenia oleju a tu jest i musze walnąć parę przeróbek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rav




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Bielany

PostWysłany: 20 Mar 2007 17:46     Temat postu:

Gora w sensie głowica nie podejdzie, skoro bierzesz starą to będzie dobrze ale co do wałków to wiem, że w p11 są na rolkach ślizgaczach czy innym usrojstwie no i w związku z tym wałki z p11 nie hulają jak trzeba w p10 (tez mam do wymiany wydechowy a komplenta głowica z p11 leży w garażu). Spytaj się Coobcia on Ci to wytłumaczy w minutę, mi mimo najszczerszych chęci zajmie to wieczność Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Mar 2007 1:44     Temat postu:

Adamus pamiętasz jak CI mówiłem odrazu po przyjeździe do mnie że panewki słychać... Turbo wszystkie wady motoru ujawnia i to szybko Very Happy
Seryjny SR20DE bez problemu może przyjąć 300KM i jeździć długo długo bez awaryjnie pod warunkiem że się o niego dba, nie pałuje za długo - bo nawet SR20DET tego nie znosi, no i przede wszystkim częsta wymiana oleju.
Dla SR20DE katalog podaje 7500 km z turbo śmiało co 5tyś można zmieniać.

Powodzenia i miłej pracy życzę,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamus




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mrągowo

PostWysłany: 22 Mar 2007 16:29     Temat postu:

Cytat:
Adamus pamiętasz jak CI mówiłem odrazu po przyjeździe do mnie że panewki słychać... Turbo wszystkie wady motoru ujawnia i to szybko Very Happy
Seryjny SR20DE bez problemu może przyjąć 300KM i jeździć długo długo bez awaryjnie pod warunkiem że się o niego dba, nie pałuje za długo - bo nawet SR20DET tego nie znosi, no i przede wszystkim częsta wymiana oleju.
Dla SR20DE katalog podaje 7500 km z turbo śmiało co 5tyś można zmieniać.

Powodzenia i miłej pracy życzę,


dzięki !
pamiętam i rozrząd było słychać ktoś o ten silnik niedbał no ale teraz mam nowiutki z 99r

no jak skończe to wpadne do wawy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Mar 2007 16:51     Temat postu:

czas najwyższy to shamować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 01 Kwi 2007 0:14     Temat postu:

co sie stalo czemu temat zamiera? co z samochodem? jak silniczek? bylo juz hamowanko?
Powrót do góry
adamus




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mrągowo

PostWysłany: 03 Kwi 2007 0:50     Temat postu:

Cytat:
co sie stalo czemu temat zamiera? co z samochodem? jak silniczek? bylo juz hamowanko?


no więc silniczek już siedzi i chodzi jak zegarek miałem pare problemów ale już ok Laughing teraz mam zamiar polecieć do Coobcia żeby zapiąć ostatni guzik
i będe myślał co tu by dale zrobić Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rav




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Bielany

PostWysłany: 03 Kwi 2007 8:01     Temat postu:

Co z wałkami, zostały stare?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Kwi 2007 8:29     Temat postu:

Dalej to wymiana turbiny na T28 będzie plug and play, laga nie zwiększy a bez zmiany doładowania dojdzie od parunastu do parudziesięciu koni...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamus




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mrągowo

PostWysłany: 03 Kwi 2007 14:54     Temat postu:

Cytat:
Co z wałkami, zostały stare?


stare wałki leżą na śmietniku
wałki z nowego silnika powędrowały do starej głowicy razem z chydrauliką itd..wszystko gra....



Cytat:
Dalej to wymiana turbiny na T28 będzie plug and play, laga nie zwiększy a bez zmiany doładowania dojdzie od parunastu do parudziesięciu koni...


nom to niedługo poszukamy t28 i do dzieła.....

PS. po świętach wpadne do ciebie coobcio pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następny
Strona 9 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin