Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

turbo do gti
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 28 Gru 2006 14:48     Temat postu:

silnik i samochod byl przygotowany pod turbo?
Czy na seryjnym sprezaniu jezdzi? a poł osie? Wytrzymają to przeguby ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Gru 2006 15:21     Temat postu:

Wszystko seria, pierwsze co odpuści to zapene sprzęgło sprzęgło... Z mojego doświadczenia wynika że maks co ono znosi (jak jest w idealnym stanie) to 220KM i 280Nm.

Później przy mocach rzędu 400-450KM będą się męczyć półosie, a przy jeszcze wyższych mocach tzn 600KM skrzynia biegów.

Aha no i do Mocy pod 270-300KM z silnikiem nie trzeba nic robić - tylko dobry olej i częsta wymiana. Panowie to SR20 !!
W stanach Twierdzą że seria znosi 400KM na kołach (ok. 450KM mocy silnika) fakt że to na tak wielkiej turbinie osiągane jest w związku z czym nie trzeba dużo pompować.

Bardzo ciekawy artykulik odnośnie SR20 i jego wytrzymałości: [link widoczny dla zalogowanych]

no i najważniejsza wzmianka: "he block deck is closed, the crank and rods are beefy forged steel with thick bolts and the main caps are girdled from the Nissan factory. These specs give the SR20 the ability to hold boost in stock condition that would make a stock Honda engine roll over and play dead. In stock form, the SR can take 20 psi and more without a hiccup as long as detonation is kept in check."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 29 Gru 2006 8:58     Temat postu:

Coobcio napisał:

no i najważniejsza wzmianka: "he block deck is closed, the crank and rods are beefy forged steel with thick bolts and the main caps are girdled from the Nissan factory. These specs give the SR20 the ability to hold boost in stock condition that would make a stock Honda engine roll over and play dead. In stock form, the SR can take 20 psi and more without a hiccup as long as detonation is kept in check."


ciekawe na ile w tym prawdy, a na ile fascynacji silnikami Nissana, ja tam czuje sie dumny z posiadania takiego arcydziela pod maska! Very Happy

ale Coobcio te SR16VE N1 co mi pokazales to jednak duzo wyzsza liga, zreszta o SR20VE i VET nie wspomne, z takimi silnikami mozna sie czuc na naszych ulicach jak wlasciciel skyline'a na zlocie trabantow w dojczlandzie
Powrót do góry
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Sty 2007 10:34     Temat postu:

Hej Adamus, mam możliwość załatwienia CI sesii foto oraz artykółu do gazety tuningowej GT - jesteś zainteresowany ??

Od Ciebie wymagane będzie jedynie przyjechanie do wawy, przy okazji Cię shamujemy - wchodzisz ?

Ps. w tym momencie idę na pocztę nadać przesyłkę dla CIebie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Sty 2007 12:13     Temat postu:

Coobcio napisał:
Hej Adamus, mam możliwość załatwienia CI sesii foto oraz artykółu do gazety tuningowej GT - jesteś zainteresowany ??

Od Ciebie wymagane będzie jedynie przyjechanie do wawy, przy okazji Cię shamujemy - wchodzisz ?
zgódź się zgódźźźź nawet wtedy kupię ten numer i będę dumnie go czytał Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 23 Sty 2007 15:46     Temat postu:

no a ja sie ustaiwe z wami na hamowi tak jak gadalismy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 23 Sty 2007 16:06     Temat postu:

A tak przy okazji uturbiania... Czy DS'a mozna uturbic czy gazniki sie nie uturbia??Na mechanice sie nie znam i stad moje pytanie
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 23 Sty 2007 20:38     Temat postu:

karsto napisał:
A tak przy okazji uturbiania... Czy DS'a mozna uturbic czy gazniki sie nie uturbia??Na mechanice sie nie znam i stad moje pytanie

Można. Kiedyś gaźniki były jedynym sposobem zasilania silników.
Pytanie - po co? Przyrost mocy niewspółmierny do włożonych pieniędzy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 23 Sty 2007 20:51     Temat postu:

marthen napisał:
karsto napisał:
A tak przy okazji uturbiania... Czy DS'a mozna uturbic czy gazniki sie nie uturbia??Na mechanice sie nie znam i stad moje pytanie

Można. Kiedyś gaźniki były jedynym sposobem zasilania silników.
Pytanie - po co? Przyrost mocy niewspółmierny do włożonych pieniędzy.



A przyrost mocy jakiego rzedu moze byc??tak mniej wiecej.
Powrót do góry
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Sty 2007 20:53     Temat postu:

bardzo ladny kolor i felgi, ale jak dla mnie to za duzo plastiku

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Sty 2007 10:26     Temat postu:

Adamus potrzeba mi fot i dokladnego opisu twojego auta - body kit, audio, możliwe jak najbardziej szczegółowego, z opisem tego co robileś sam itd... prześlij mi to wszsytko na [link widoczny dla zalogowanych] a ja wyślę to odpowiedniej osobie jeśli będzie zainteresowana to pozostaje kwestja co do terminu sesii zdjęciowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ADAMUS
Gość






PostWysłany: 24 Sty 2007 11:37     Temat postu:

no spoko jestem zainteresowany tylko teraz lipna pogoda (śnieg) a ja mam letnie laczki a niemam zimówek bo niejerzdże nim w zime opis i fotki ci wyśle a z reszta się dogadamy tel... (dzisiaj wrzucę pare fotek na forum)

pozdro!!
Powrót do góry
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 15 Lut 2007 0:12     Temat postu:

Ma ktos moze jakis kontakt z ADAMUSEM?? interesuje mnie jego gg albo jakis kontakt
w celach spolecznych:D tzn opisanie tuningu na stronie 100nx.xx.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rav




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Bielany

PostWysłany: 15 Lut 2007 23:56     Temat postu:

X(iksel)L napisał:
Ma ktos moze jakis kontakt z ADAMUSEM?? interesuje mnie jego gg albo jakis kontakt
w celach spolecznych:D tzn opisanie tuningu na stronie 100nx.xx.pl


Zdecydowanie Coobcio Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Lut 2007 21:03     Temat postu:

Rav napisał:
X(iksel)L napisał:
Ma ktos moze jakis kontakt z ADAMUSEM?? interesuje mnie jego gg albo jakis kontakt
w celach spolecznych:D tzn opisanie tuningu na stronie 100nx.xx.pl


Zdecydowanie Coobcio Wink
taa a zaraz będzie 'a ma ktoś kontakt z Coobciem' Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 5 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin