Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
obroty...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Cze 2008 9:15     Temat postu:

Cieszyn napisał:
sykul napisał:
Marcin napisał:
siemka.mam problem z obrotami....(1.6/wtrysk/bez gazu/przebieg na dzis 190.260km)....

Rolling Eyes
Cieszyn napisał:
a próbowaliscie wyregulowac troche obroty? przekręcic pokrętłem za gaznikiem zeby miec wyzsze na biegu neutralnym?

Przy wtrysku nie ma gaźnika Twisted Evil

ano.. mea culpa Wink


SR20DE ma tejemną śrubkę do regulacji wolnych obrotów, było już chyba o tym na forum, więc może GA16DE też takową ma...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oppland (N)

PostWysłany: 05 Cze 2008 12:48     Temat postu:

red_shogun napisał:
Cieszyn napisał:
sykul napisał:
Marcin napisał:
siemka.mam problem z obrotami....(1.6/wtrysk/bez gazu/przebieg na dzis 190.260km)....

Rolling Eyes
Cieszyn napisał:
a próbowaliscie wyregulowac troche obroty? przekręcic pokrętłem za gaznikiem zeby miec wyzsze na biegu neutralnym?

Przy wtrysku nie ma gaźnika Twisted Evil

ano.. mea culpa Wink


SR20DE ma tejemną śrubkę do regulacji wolnych obrotów, było już chyba o tym na forum, więc może GA16DE też takową ma...


GA16DE też taką ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oppland (N)

PostWysłany: 05 Cze 2008 13:01     Temat postu:

Marcin napisał:
adrian100nx napisał:
ja mam podobnie w moim 1.6DE. jak go zapale to obroty są normalne ale jak przejade pare km. i wcisne sprzęgło albo wrzuce na luz to obroty falują i czasem zgaśnie. nadmieniam że dzieje sie to tylko wtedy gdy jest upalna pogoda.

no to jest nas dwóch... świece, kable, filtry odpadają, więc pozostaje tylko aparat zapłonowy lub silniczek krokowy (tak mi się zdaje) , choć aparat wyczyszczony mam to samo.raczej optuję za silniczkiem.może coś pominąłem,choć nie wydaje mi się. znajomy mechanik stwierdził,że trzeba jechać do ASO wykasować błędy w komputerze może mechanik był na "lekkim" gazie, sam nie wiem juz, co robić... może zainwestuję w ten silniczek i aparat. a miał byc nowy dolot i kilka bajerów na wakacje... Sad


Adrian, Marcin a może zacznijcie od przeczytania Service Manual? Jak byk stoi tam rozdział o rozwiązywaniu problemów w GA16DE (min. niestabilne obroty, gaśnięcie)i jest cała procedura diagnostyczna (co, jak i w jakiej kolejności sprawdzić).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian100nx




Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zubrzyca Górna - małopolskie
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Cze 2008 21:05     Temat postu:

Luki możesz napisać w którym dziale jest o tym napisane? Bo tyle stron tego jest że nie moge znalezc. Albo jak wiesz co trzeba sprawdzić to po prostu napisz, nie będziemy musieli tyle szukać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: 06 Cze 2008 21:29     Temat postu:

gdybym mógł to załatwić to pewnie zadał bym sobie ten trud i poszukał bym tego, nie każdy jest na tyle leniwy, poza tym gdyby tu ludzie o nic nie pytali i o niczym nie mówili, to sens istnienia takich działów by nie istniał bo przecież każdy ma manuala, internet i sam sobie może znaleźć...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oppland (N)

PostWysłany: 06 Cze 2008 21:40     Temat postu:

Rozdział: Engine Fuel & Emission Control System (EF&EC)
Strona:232 Trouble Diagnoses (spis treści) i np. procedura diagnostyczna nr 3,7,8,9,10, 11, 12 albo inne, w zależności od dolegliwości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oppland (N)

PostWysłany: 06 Cze 2008 22:21     Temat postu:

Marcin napisał:
gdybym mógł to załatwić to pewnie zadał bym sobie ten trud i poszukał bym tego, nie każdy jest na tyle leniwy, poza tym gdyby tu ludzie o nic nie pytali i o niczym nie mówili, to sens istnienia takich działów by nie istniał bo przecież każdy ma manuala, internet i sam sobie może znaleźć...


Załatwienie sobie Service Manual to żaden trud (mi wystarczył eMule) i powinna to być pierwsza czynność, zrobiona po zakupie setki (druga to przeczytanie) - wtedy wiele pytań nie musiałaby być zadawana bo każdy sam potrafiłby sobie odpowiedzieć (i to na podstawie pewnego źródła). Dużo odpowiedzi (dużo więcej niż przeciętny użytkownik NX'a potrzebuje ) podanych jest jak na talerzu trzeba tylko chcieć ruszyć swoje cztery litery. Nie chcę już odbiegać od tematu więc dla mnie to EOT.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Luki dnia 06 Cze 2008 22:23 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Cze 2008 22:22     Temat postu:

Luki napisał:
Marcin napisał:
gdybym mógł to załatwić to pewnie zadał bym sobie ten trud i poszukał bym tego, nie każdy jest na tyle leniwy, poza tym gdyby tu ludzie o nic nie pytali i o niczym nie mówili, to sens istnienia takich działów by nie istniał bo przecież każdy ma manuala, internet i sam sobie może znaleźć...


Załatwienie sobie Service Manual to żaden trud (mi wystarczył eMule) i powinna to być pierwsza czynność, zrobiona po zakupie setki (druga to przeczytanie) - wtedy wiele pytań nie musiałaby być zadawana bo każdy sam potrafiłby sobie odpowiedzieć. Dużo odpowiedzi (dużo więcej niż przeciętny użytkownik NX'a potrzebuje ) podanych jest jak na talerzu trzeba tylko chcieć ruszyć swoje cztery litery. Nie chcę już odbiegać od tematu więc dla mnie to EOT.


http://83.238.82.1/~nita/100/manual1.zip

http://83.238.82.1/~nita/100/manual2.zip

linki do Manuala
(na serverku Nitardy)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: 06 Cze 2008 23:19     Temat postu:

stoo napisał:
Luki napisał:
Marcin napisał:
gdybym mógł to załatwić to pewnie zadał bym sobie ten trud i poszukał bym tego, nie każdy jest na tyle leniwy, poza tym gdyby tu ludzie o nic nie pytali i o niczym nie mówili, to sens istnienia takich działów by nie istniał bo przecież każdy ma manuala, internet i sam sobie może znaleźć...


Załatwienie sobie Service Manual to żaden trud (mi wystarczył eMule) i powinna to być pierwsza czynność, zrobiona po zakupie setki (druga to przeczytanie) - wtedy wiele pytań nie musiałaby być zadawana bo każdy sam potrafiłby sobie odpowiedzieć. Dużo odpowiedzi (dużo więcej niż przeciętny użytkownik NX'a potrzebuje ) podanych jest jak na talerzu trzeba tylko chcieć ruszyć swoje cztery litery. Nie chcę już odbiegać od tematu więc dla mnie to EOT.


http://83.238.82.1/~nita/100/manual1.zip

http://83.238.82.1/~nita/100/manual2.zip

linki do Manuala
(na serverku Nitardy)


ja chciałem tylko powiedzieć,że pierwszą czynnością po zakupie jakiegokolwiek samochodu powinno być wymienienie kilku rzeczy,ale nie o to chodzi.nie mam zamiaru się kłócić,ale nie każdy ma dostęp do netu 24h/dobę i nie każdemu to działa idealnie,tak więc gdybym nie miał problemów nie było by tematu.. pozdrawiam

P.S. dzięki Stoo za linki... (jak zwykle u mnie nie działają... )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Messer




Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: 08 Cze 2008 23:02     Temat postu:

mała rada kup buteleczkę czystej nafty i butelkę acetonu- zmywacz do paznokci odkręć śrubę regulacji od silniczka krokowego najpierw zalej acetonem i patyczniem z nakręconą watą delikatnie pogrzeb jak zobaczysz że jest czarny zabieg powtórz potem 2Xnafta i zlogi powinny się rozpuścić następnie wyreguluj obroty dokręcając śrubę tak by na zimnym silniku było 1200 obr/min i powinno być ok!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sydney




Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żarki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 09 Cze 2008 20:00     Temat postu:

messer chodzi ci o ta srube z tylu gaznika??po jej odkreceniu mam zalac srube czy cos innego?? troche sie pogubilem hehe aha u mnie zebym mial obroty 1200 na zimnym silniku to musze ta srubke dokrecic praktycznie do konca... aha i czy mam regulowac obroty na gazie czy na benzynie??

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin