Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Marian - SR20DET AWD (ex. GA16DE, SR20DE)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Kwi 2011 12:43     Temat postu:

No to fajniutko :d Będzie majowy lansik Razz
Kolego jak by mógł to opisz jak zmieniał hamulce bębnowe na tarczowe z Gti , na pewno wielu się to przyda Very Happy
Wesołych świąt !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Kwi 2011 12:47     Temat postu:

BeNeK napisał:
(...) Kolego jak by mógł to opisz jak zmieniał hamulce bębnowe na tarczowe z Gti , na pewno wielu się to przyda Very Happy (...)


Dobry pomysł BeNeK. Opiszę krok po kroku w takim razie jak to robiłem i umieszczę w odpowiednim dziale.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moryc7
stary wyjadacz



Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Kwi 2011 12:47     Temat postu:

zacne koło, ładnie się prezentuje z czerwienią. daszek na czarno myślę że jest dobrym pomysłem. czekamy na fotki na nowych sprężynach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Kwi 2011 17:28     Temat postu:

Dziś dotarły sprężyny JAMEX, a jutro podobno dotrze reszta gratów potrzebnych do SWAPu tylnych hamulców z GTI.

    [link widoczny dla zalogowanych]

EDIT:
    Dotarła reszta gratów z jakiegoś GTI - zwrotnice tylne, piasty przednie i tylne z nabitymi dłuższymi szpilkami, dystanse 2x20mm i 2x15mm z otworami centrującymi, zaciski i jarzma tylne.

    Niestety jestem niezadowolony i paczka wraca do właściciela. Dostałem szpilki o innym gwincie niż oryginalne (M12x1.50 zamiast oryginalnych M12x1.25) choć specjalnie pytałem się właściciela czy mają seryjny gwint (bardzo ważny był seryjny gwint, bo mam drogie nakrętki zabezpieczające do felg i nie zamierzam ich zmieniać). Dostałem ponadto dystanse z otworem centrującym 56.1, a liczyłem na standardowe 59.1 (ileż razy można kupować pierścienie centrujące do felg, ehh...). Ponadto zabrakło śrub do skręcenia jarzma do zwrotnic. Kicha jendym słowem, wiele rzeczy pogiętych. Porażka. Do zakupów 'w ciemno przez neta' jednak nie zraziłem się i szukam nadal zestawu na tylną oś.

    W skrócie, miałem poważne plany co do "setki" na majówkę, ale pozostanie mi tylko montaż krótszych sprężyn - zawsze coś.

EDIT:
    Stare, niepasujące, felerne graty zostaną odesłane w tym tygodniu do właściciela kurierem.

    Udało mi się dogadać z jednym z właścicieli szrotów poza województwem łódzkim (poza moim rodzimym), że 4 maja spotkamy się w Łodzi - on przywiezie części, które mnie interesują do wglądu (SWAP tylnych hamulców) i być może dobijemy targu.

    W związku z powyższym odkładam montaż sprężyn, żeby dwa razy nie rozbierać porządnie auta - wstępny montaż wszystkiego szacuję na 12-13 maja. Niestety, jak zwykle trudno coś w zamierzonym czasie zrobić, a tu w najlepszym wypadku zapowiada się zwłoka dwutygodniowa już. Ehh...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 03 Maj 2011 9:53 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Maj 2011 15:33     Temat postu:

Chciałbym odrestaurować zaciki i zwrotnice przód/tył oczyszczając je porządnie i malując. I tu właśnie nasuwa się moje pytanie - pod jaki kolor pomalowalibyście zaciski w mojej czerwonej "setce" pod te złoto-srebrne felgi?
Jak macie doświadczenie z jakimś preparatem do malowania pod wysokie temperatury to dajcie znać (cena + ilość + doświadczenie z użycia)...

Ja stawiam na kolor czarny (farba + pędzel, a nie spray) pod wykładziny kominkowe 600+ stopni. "Setka" z założenia, prócz felg (które są kontrowersyjne), ma nie rzucać się w oczy i w razie czego, w przyszłości (czyli min. rok 2012) zmiażdżyć wydajnością seryjne GTI.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Maj 2011 18:38     Temat postu:

Maluj zaciski na czarno. Jeżeli chodzi o farby ja zawsze maluję farba w spraju zakupiona w supermarkecie 5-8 bardzo cieńkich warstw. Najpierw oczyszczam szczotką druciana na wiertarce a potem papier ścierny na fleks. Jak dobrze wyczyścisz wychodzi lustro pomimo stosowania matowej farby.

Ogarniaj ruda i wkładaj SR20VE, bo chyba nikt tego jeszcze w setce nie zrobił.

Ja osobiście wkładał bym sr16ve, projekt byłby jeszcze bardziej indywidualny.

Powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 04 Maj 2011 18:52     Temat postu:

Wydaje mi sie że taniej było by zrobić swap u Łukasza na Sr20de , pojechać do Coobcia żeby założył głowę od VE .
Co do zacisków to ori od 1.6 tylko na czarno bo małe ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Maj 2011 18:59     Temat postu:

BeNeK napisał:
Wydaje mi sie że taniej było by zrobić swap u Łukasza na Sr20de , pojechać do Coobcia żeby założył głowę od VE .
Co do zacisków to ori od 1.6 tylko na czarno bo małe ;p


podj napisał:
Maluj zaciski na czarno. Jeżeli chodzi o farby ja zawsze maluję farba w spraju zakupiona w supermarkecie 5-8 bardzo cieńkich warstw. Najpierw oczyszczam szczotką druciana na wiertarce a potem papier ścierny na fleks. Jak dobrze wyczyścisz wychodzi lustro pomimo stosowania matowej farby.

Ogarniaj ruda i wkładaj SR20VE, bo chyba nikt tego jeszcze w setce nie zrobił.

Ja osobiście wkładał bym sr16ve, projekt byłby jeszcze bardziej indywidualny.

Powodzenia.


Rozmawiałem na temat SWAPa silnika z Coobciem i padło na SR20VE i jestem skory wykosztować się na ten cel na wiosnę 2012 - to miała być niespodzianka, ale jak wyprzedziłeś no to już poszło w eter... he he...

Zaciski przód/tył będą z wersji Nissan 100NX 2.0 GTI, więc już warto cokolwiek przy nich działać, ale stawiam na czerń tak jak piszecie. Liczę na styl cicho-ciemny.

Samochód docelowo ma wyglądać jak poczciwe, odmalowane gaźnikowe GA16DS z innymi felgami, obniżonym zawieszeniem, poszerzonym rozstawem osi i ma dać porządnie w zad innym GTI.

PS. Tu nie chodzi o to co taniej, bo tu chodzi o niepowtarzalność, co jest bezcenne i tu szanuję BARDZO pracę Cooobcia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 04 Maj 2011 19:28 , w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Maj 2011 14:14     Temat postu:

Części 4 maja jednak nie doszły na SWAP hamulców na tylną oś - druga z kolei porażka i mam już tego dość.

BeNeK napisał:
Wydaje mi sie że taniej było by zrobić swap u Łukasza na Sr20de , pojechać do Coobcia żeby założył głowę od VE .
Co do zacisków to ori od 1.6 tylko na czarno bo małe ;p


Biorąc pod uwagę problemy z GA16DS jakie mnie ostatnio zaczęły nawiedzać oraz to, że do SWAPa na SR20VE będę potrzebować kompletne graty z Nissana 2.0 GTI, czyli wersji SR20DE, zaczynam trzeźwo i bardzo poważnie myśleć o SWAPie na SR20DE u Łukasza. Wyjdzie mnie to taniej i od razu będę miał z głowy SWAP hamulców przód/tył plus reszta części pod SR20VE na wiosnę-lato 2012. Czekam na środki i jadę na SWAPa do Łukasza - szacuję przeróbkę najpóźniej na połowę sierpnia br.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Menago




Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Maj 2011 20:19     Temat postu:

ja miałem w tym miesiącu wkładać ve ale jako że mam turbo i sr2ode inside to najpierw na tym setupie pod 300 Kunia podejde a potem sie zobaczy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Maj 2011 20:26     Temat postu:

Menago napisał:
ja miałem w tym miesiącu wkładać ve ale jako że mam turbo i sr2ode inside to najpierw na tym setupie pod 300 Kunia podejde a potem sie zobaczy Very Happy


Jak już masz rozpoczęty tak zaawansowany "setup" u siebie i chcesz podejść pod 300KM to myślisz, że jest sens wstawiać SR20VE i iść jeszcze bardziej z mocą wzwyż przy aucie z napędem FWD? Jak szedłbyś na pełen hardcore, to musiałbyś pomyśleć nad SWAPem systemu AWD z japońskiej wersji Sunny GTI-R - wtedy to ma sens i to bardzo, do tego jaki rarytas Very Happy

PS. Trochę zeszliśmy z tematu, bo to miał być temat o moim aucie, a nie o Twoim, sorki do wszystkich za siebie i za Menago w takim razie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 13 Maj 2011 20:30 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Menago




Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Maj 2011 9:06     Temat postu:

no sory za OT. Zycze Ci powodzenia, bo moze nareszcie bedzie pierwszy 100nx z ve na pokladzie i oby po drodze sie jak najmniej rzeczy popsulo bo te nasze nissany lubia czasem robic na zlosc Wink pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 17 Maj 2011 21:54     Temat postu:

Udało się zebrać środki znacznie wcześniej niż myślałem i umówiłem się już z Łukaszem na przekładkę. W najbliższą niedzielę auto ląduje u niego, a w przyszłą sobotę odbiór.

Przekładany silnik to jednostka SR20DE legitymująca się mocą 150KM z Infinity G20. Reszta gratów oczywiście z Nissana 100NX GTI.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Maj 2011 7:37     Temat postu:

I jak tam idą prace ? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Maj 2011 20:06     Temat postu:

BeNeK napisał:
I jak tam idą prace ? Razz


Moja "setka" już jest u Łukasza. Najprawdopodobniej w najbliższą sobotę odbiór samochodu po przeszczepie SR20DE. Już nie mogę doczekać się efektów! Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Następny
Strona 2 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin