Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Marian - SR20DET AWD (ex. GA16DE, SR20DE)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Maj 2011 20:25     Temat postu:

no i będzie petarda!
powodzenia:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Maj 2011 19:57     Temat postu:

Przekładka SR20DE zakończona pomyślnie Twisted Evil

Samochód przetestowany na trasie, zrobiłem nim dziś przeszło 240km. Jestem bardzo zadowolony. Pod maską pręży się nareszcie dwulitrowy silnik ze srebrną pokrywą zaworów z Infinity. We wnętrzu cieszy za to obrotomierz wyskalowany do 9 tysięcy obrotów... Smakowicie...

Przednie hamulce wymienione na te z GTI, zaś w bagażniku czekają w częściach hamulce na tył.

Zostało do dokończenia parę rzeczy, między innymi skończyć przekładkę hamulców tylnych, odpowietrzanie układu hamulcowego, wymiana świec, oleju silnikowego... i parę innych drobnostek.

PS. Na początku czerwca wystawię parę gratów pozostałych po starym silniku GA16DS - elementy układu zapłonowego, elementy układu napędowego i może coś tam jeszcze znajdzie się do sprzedaży...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Maj 2011 22:05     Temat postu:

no ok ale jak wrażenia samolot przy wyprzedzaniu nie ? ja pamiętam jak ga16 wyprzedzanie na 3 to trwało wieki a w primerze sr20 ponad 5 aut nie stanowiło problemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Maj 2011 8:27     Temat postu:

Garatki !
Teraz to prze kozak !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZM




Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Maj 2011 11:27     Temat postu:

Dawaj foty z komory

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Maj 2011 14:17     Temat postu:

nismojoe napisał:
no ok ale jak wrażenia samolot przy wyprzedzaniu nie ? ja pamiętam jak ga16 wyprzedzanie na 3 to trwało wieki a w primerze sr20 ponad 5 aut nie stanowiło problemu


Nie miałem za bardzo okazji poszaleć na trasie, tym bardziej że wracałem z narzeczoną, która prowadziła Renault Megane 1.4e z 1996 roku. Jednak rzeczywiście przyspieszenie jest jakby z innego świata po przesiadce z GA16DS. Jest mega lepiej.

CZM napisał:
Dawaj foty z komory


Dziś jestem w pracy. Wrócę do domu dopiero jutro, więc najwcześniej jutro wieczorem wrzucę jakieś zdjęcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Maj 2011 16:24     Temat postu:

CZM napisał:
Dawaj foty z komory


Wrzuciłem zdjęcie komory silnika dopiero dzisiaj, bo wczoraj wieczorem szwankowało forum...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 31 Maj 2011 20:59     Temat postu:

no no no pogratulować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Maj 2011 21:11     Temat postu:

Chłodnicę przekładałeś czy z 1.6 masz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Maj 2011 21:43     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
Chłodnicę przekładałeś czy z 1.6 masz?


Chłodnica była przekładana z GTI, tak więc pod maską wylądowała większa sztuka. W tej chwili mam jeden wiatrak na chłodnicy, ale niebawem dołożę drugi wiatrak - pozostałość z GA16DS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bullet
stary wyjadacz



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bojanowo koło Rawicza
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 31 Maj 2011 22:52     Temat postu:

Dobra robota

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majsza




Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Cze 2011 14:05     Temat postu:

nieźle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Cze 2011 12:27     Temat postu:

Po przekładce z GA16DS na SR20DE jestem w szoku jeśli chodzi o ekonomikę jazdy. Silnik dwulitrowy na wtrysku pali znacznie mniej przy 100km/h niż mój GA16DS nawet po kompletnie wyremontowanym układzie zapłonowym i wymianie sondy lambda (odpowiedzialnej za prawidłowy stosunek benzyna-powietrze)! Dla mnie szok . Niech mój post da ludziom do myślenia! Oczywiście mowa o benzynie.

Silnik SR20DE rządzi! Twisted Evil (oczywiście dopóki ktoś nie raczy zamontować SR20VE - kolejny stopień piekła i hardcorowych czeluści ognistych Very Happy )

W moim rozumieniu GA16DS odchodzi do lamusa i to musowo... wolę zaproponować droższego 100NXa na GA16DE bądź SR20DE niż to cholerne GA16DS ;] he he...

Ale jest coś co zawdzięczam GA16DS - opanowanie techniki jazdy ekonomicznej. Jeśli chodzi o młode pokolenie i chęć nauki naprawdę oszczędnej jazdy do polecam naprawdę auto na gaźniku - jak użytkownik opanuje motor z gaźnikiem do perfekcji pod względem ekonomii to ma naprawdę niezłe doświadczenie w tej kwestii, mimo młodego wieku jako kierowca - to naprawdę daję dużą dawkę wiedzy i jest naprawdę dużo warte - bezcenna wiedza.

Pozdrawiam wszystkich nieugiętych gaźnikowców! Marian (Marcin)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 11 Cze 2011 15:05 , w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Cze 2011 13:56     Temat postu:

Z tego co pamiętam-czego ty raczej nie czytałeś na tym forum(jesteś po prostu za młody stażem) to była setka Abartha dawnego forumowicza z Ga16DS na trasie potrafiła spalić 6,5l w cyklu mieszanym ale u niego to silnik był w stanie fabrycznym....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Cze 2011 14:08     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
Z tego co pamiętam-czego ty raczej nie czytałeś na tym forum(jesteś po prostu za młody stażem) to była setka Abartha dawnego forumowicza z Ga16DS na trasie potrafiła spalić 6,5l w cyklu mieszanym ale u niego to silnik był w stanie fabrycznym....


Nie chcę obalać żadnych teorii, ja swoim GA16DS zszedłem najniżej lekko poniżej 9.0 litrów na 100 km/h w mieście typu Łódź i około 6.5-7.0 litrów po meście po wymianie sondy i interwencji w układzie zapłonowym przy jeździe bardzo spokojnej 70-90 km/h. Jazda była karkołomna i słaba...

Pawel18PL napisał:
Z tego co pamiętam-czego ty raczej nie czytałeś na tym forum(jesteś po prostu za młody stażem) to była setka Abartha dawnego forumowicza z Ga16DS na trasie potrafiła spalić 6,5l w cyklu mieszanym ale u niego to silnik był w stanie fabrycznym....


Ja silnikiem GA16DS nie dałem rady po Łodzi jeździć równomiernie i bezpiecznie przy spalaniu takim jak podaje, czyli 9-10 litrów - jazda w trasie to inna bajka i nikomu tego nie polecam w rzeczy samej... brakuje mocy... ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 11 Cze 2011 15:08 , w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Następny
Strona 3 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin