Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Marian - SR20DET AWD (ex. GA16DE, SR20DE)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 21, 22, 23  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Cze 2011 16:25     Temat postu:

To ten DS sporo palił bo ja w trasie schodzę bez problemu poniżej 8

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
komorokoro




Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Żoliborz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Cze 2011 17:09     Temat postu:

Marian napisał:
Po przekładce z GA16DS na SR20DE jestem w szoku jeśli chodzi o ergonomię jazdy. Silnik dwulitrowy na wtrysku pali znacznie mniej przy 100km/h niż GA16DS Dla mnie szok . Niech mój post da ludziom do myślenia! Oczywiście mowa o benzynie.


Ergonomia tu nie ma nic do rzeczy.Nie ten dział nauki.

Żadna nowość.
Mocniejszy silnik przy takiej samej masie budy "mniej się męczy" niż 1.6
Pozwolę sobie wrzucić wycinek moich tankowań SR20 na gazie więc wynik trochę gorszy Embarassed wychodzi



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Cze 2011 17:30     Temat postu:

Bo ja głównie po trasie latam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Cze 2011 17:55     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
To ten DS sporo palił bo ja w trasie schodzę bez problemu poniżej 8


Może faktycznie miałem dziwnego DSa, ale teraz jazda jest na duuuży plus.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Cze 2011 19:20     Temat postu:

Zobaczysz minie trochę czasu a i od Sr`a będziesz więcej wymagał Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Cze 2011 15:14     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
Zobaczysz minie trochę czasu a i od Sr`a będziesz więcej wymagał Wink

Pewnie masz rację Pawel18PL i jestem tego w pełni świadomy... dlatego już mam w planach SR20VE i nie są to żarty ani mrzonki (tak jak już dawno w pierwszym poście napisałem). Ehh...

W tej chwili najbardziej dobija mnie to, że nigdzie na szrotach w okolicy ani na Allegro nie mogę dorwać kompletu zwrotnic tylnych na tarcze (prawa+lewa). Chcę dokończyć przekładkę hamulców tylnych na te z GTI i za cholerę nie mogę dorwać tych części! Porażka... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 11 Cze 2011 15:26     Temat postu:

aa Łukasz nie ma ?


Marcin masz prze ładniutką setkę Very Happy Ciekawe jak to będzie śmigało z głową VE Very Happy Szykują się dwa grubsze projekty Twój i Pała ;p
pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Cze 2011 15:32     Temat postu:

BeNeK napisał:
aa Łukasz nie ma ?

Nie miał przy robieniu przekładki... Jakby miał teraz to by na pewno dał znać, tym bardziej, że jesteśmy w kontakcie.

BeNeK napisał:
Marcin masz prze ładniutką setkę Very Happy Ciekawe jak to będzie śmigało z głową VE Very Happy Szykują się dwa grubsze projekty Twój i Pała ;p
pozdro.

"Prze ładniutka" to ona może jest na zdjęciach - blacharka do roboty nie jest bez powodu BeNeK, he he... Nawet po przekładce z GA16DS na SR20DE nie mam dość i nadal planuję SR20VE bez wahania. Ciekawe kto będzie pierwszy... Ja najprędzej wiosna-lato przyszłego roku, zimę przejadę na tym co mam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Cze 2011 15:41     Temat postu:

zrób budę przed zimą, bo później będzie płacz
powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Cze 2011 15:45     Temat postu:

nismojoe napisał:
zrób budę przed zimą, bo później będzie płacz
powodzenia

Taki mam plan nismojoe. Naprawdę sporo będzie roboty, ale naprawdę warto - potem będzie już tylko z górki! Wstępnie plany celują we wrzesień...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Menago




Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: warszawa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Cze 2011 21:56     Temat postu:

widze że się coś dzieje u mnie narazie przestuj..brak czasu żeby przygotować wszystko pod większą moc ....pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Cze 2011 19:07     Temat postu:

Po przejechaniu na urlopie łącznie 800km "setką" (około 650km trasa, 150km miasto) mogę pochwalić się średnim spalaniem rzędu 7.5-7.8 l/km. Jazda ekonomiczna 80-100km/h z miejscowym bardzo energicznym wyprzedzaniem, gdyż trudno wysiedzieć w "setce" spokojnie przez dłuższy czas mając pod maską motor SR20DE, he he...

Tak więc, ze spalania jestem bardzo zadowolony...

Niebawem wpadnie w moje ręce komplet zwrotnic tylnych pod tarcze. Padło na komplet od "setki" w wersji 1.6 z ABS. Wszystko dzięki miłej pomocy kolegi Excallibur, za co wielkie dzięki! Nareszcie będę mógł dokończyć przekładkę hamulców tylnych na te z GTI i zrobić jakiś mały tutorial na forum z przekładki (jak obiecałem koledze BeNeK z forum).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Lip 2011 21:12     Temat postu:

Zabrałem się nareszcie za SWAP hamulców tylnych z GTI

Jakiś czas temu dotarł do mnie komplet zwrotnic tylnych na tarcze od kolegi Excallibur, ale dopiero dziś znalazłem trochę czasu na to, by zrobić coś dla "setki". Póki co, rozebrałem na części zwrotnice, wywaliłem na złom czujniki ABSu, osłonki tarcz, pozbyłem się pordzewiałych, sparciałych tulejek i poddałem zwrotnice odrdzewianiu przy wykorzystaniu elektrolizy (gotują się na dworze podpięte pod prostownik, he he). Zregenerowałem zaciski tylne, które ostatecznie również poddam elektrolizie, ale najpierw muszę ocenić efekt jej działania na zwrotnice, czy i ile jest to warte. Na oko piasty z łożyskami są OK, za to na pewno szykuje się zakup wahaczy tylnych z tulejami i łączniki stabilizatorów. Tarcze i klocki, które mam jeszcze mają czym trzeć o siebie, więc je zostawię. Jak już wszystko będę miał gotowe do montażu, to pomaluję na czarno farbą do kominków matową THERMOTAN 900, bo takową już posiadam.

Jedyny problem jaki mi pozostał to decyzja, czy modyfikować linki hamulcowe od bębnów, czy szukać dedykowanych pod tarcze na szrotach... Hmm...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Excallibur




Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Lip 2011 23:44     Temat postu:

Jakos udało się wysłać do ciebie to ^^
Wahacze były ale one chyba się nie nadawały Very Happy

Powodzenia ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lip 2011 10:24     Temat postu:

Excallibur napisał:
Wahacze były ale one chyba się nie nadawały Very Happy

Zainwestuje w nówki sztuki - będę miał część tylnego zawieszenia odrestaurowanego - zostanie wymiana amortyzatorów ze sprężynami i tyle. Zwrotnice po elektrolizie już wyglądaja zacnie Very Happy Jeszcze je podpiąłem pod prąd - niech się gotują


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 21, 22, 23  Następny
Strona 4 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin