Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
podj - SR20DE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Menago




Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: warszawa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Wrz 2011 10:18     Temat postu:

myśle że można nawet 0.8 dmuchnąć. Ja musze zdecydowanie wzmocnić sprzęgło żeby dało rade Wink pzdr i powodzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Wrz 2011 13:23     Temat postu:

Miskowski napisał:
Zmieniałeś korektory siły hamowania - napisz coś więcej (co się działo, co się zmieniło i t.p.). Ja ostatnio mam taki problem, że przy mocniejszym hamowaniu blokuje mi się RR koło (tylne prawe), mimo ABS-u. Diagnosci patrzą sie na mnie jak na UFO, bo na badaniu wychodzi wszystko super, nie wiem gdzie szukać przyczyny.


Po pierwsze sprawdź stan tłoczków w zaciskach i prowadnic, pod drugie klocki muszą się swobodnie przemieszczać w jażmie. Po trzecie sprawdź stan przewodu elastycznego czy nie jest przypchany. U mnie jedno koło z tyłu hamowało dwa razy słabiej niż drugie.

Ostateczne auto wystrojone na 0.5 bar. Doszedłem do wniosku ,że nie ma co ładować nie wiadomo ile. Przy nieodprężonym silniku wszystko co jest powyżej 4000 obr/min generuje relatywnie mało mocy w stosunku do podawanego paliwa. Postanowiłem dodatkowo auto wystroić map`em. Spalanie spadło średnio o około 1,5-2 litry na setkę, więc jestem zadowolony. Jeszcze nie hamowany nie było jeszcze czasu. Jednak wydaje się ,że jedzie lepiej niż wcześniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Wrz 2011 10:30     Temat postu:

W sumie to sensownie. Jak to ma jeździć bez problemów przez długi czas to nie ma co ładować hardkora. I tak ze świateł pewnie całkiem nieźle się to żelastwo zbiera. A ile w SR jest stopeń sprężania, z 10?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Wrz 2011 11:35     Temat postu:

Same plusy bezpieczne doładowanie dobre strojenie i wynik taki , że auto pojeździ i da więcej frajdy ze względu na umiarkowane spożycie beny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Wrz 2011 21:53     Temat postu:

podj mam pytanko czemu tej odmy na zdjęciu co zaznaczyłem nie wpiałeś przed turbo?? i czym sterowany jest bov (też zaznaczony) jak nie ma na nim węża od podciśnienia??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Wrz 2011 16:44     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
podj mam pytanko czemu tej odmy na zdjęciu co zaznaczyłem nie wpiałeś przed turbo?? i czym sterowany jest bov (też zaznaczony) jak nie ma na nim węża od podciśnienia??


Zabiłeś mnie tym pytaniem o odmę, nie wiem nigdy się nad tym nie zastanawiałem.....Sad

Na focie rzeczywiście BOV nie jest podpięty bo mam też zawór obejściowy. W mieście latam na DV, a jak jest okazja poszaleć przepinam na bov

THOMS stopień sprężania jest stanowczo za wysoki..Chyba tak jak piszesz, nie pamiętam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Paź 2011 11:56     Temat postu:

Dziś wpadło nowe łożysko z przodu oraz jedna linka ręcznego. Trzy stówki uciekły....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Lis 2011 14:43     Temat postu:

Dziś zrobiona kompletna geometria:

Zbieżność -10`
Kąt pochylania koła:
przód -1 stopień
tył -2 stopnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Lis 2011 18:43     Temat postu:

Znalazłem krótki filmik z upalania czarnego. Zawsze to coś...



Wyjście po rękawie, dwójka i trójka....Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez podj dnia 28 Lis 2011 18:43 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Lis 2011 0:19     Temat postu:

No dobra to ja cos powiem na ten temat... Swoja sete rozebrałem do gołej blachy. Zaczełem od silnika: mój środek trafił do primery natomiast do mojego silnika nowki tloki korbowody popychacze i zawory od 200sx s14 potem od tej samej 200 założyłem komputer i dokupiłem za prawie 600 chip po tym mialem 30km do przodu i 228momentu... ostatnio wymienilem zawieszenie kompletne i cale hamulce od 200sx s13 bo od s14 nie ta bajka z otworami... teraz założyłem turbine 46 od s14z orginalnym kolektorem od s14... A przy tym musialem chlodnice przesunac do przodu. Z tyłu wstawilem reparaturki od golfa2 bo na tyle beda gumy 225/45/17 i po nowym roku jak bede mial juz kase to zostaje mi malowanie calej sety załozenie nowych zderzaków i wszystko mnie wyniesie z 16tysiecy ale nie załuje bo to moje cacuszko Cool pozdro dla wszystkich maniakow sety

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dj.ludi dnia 29 Lis 2011 0:28 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Lis 2011 0:27     Temat postu:

SRY podj ale mamy come back Very Happy Co to za turbina 46 nigdy nie słyszałem o takiej Very Happy
PS co to za chip Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawel18PL dnia 29 Lis 2011 0:27 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Lis 2011 0:34     Temat postu:

Orginalne turbo od s14 kolego Gerrett 46 chip juz nie pamietam bo z pol roku temu byl kupowany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Lis 2011 0:36     Temat postu:

Nie ma czegoś takiego jak Gerrett 46... Seryjnie w s13 siedziało t25 a s14 t28....46 to A/R.... musisz się douczyć deczko...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Lis 2011 0:37     Temat postu:

I jutro bede przy secie to zrobie ci zdjecia silnika i calej cety jak wyglada

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Lis 2011 0:38     Temat postu:

Zrób, załóż swój temat zrób zdjęcie kolektora ssącego, wydechowego, turbo, dolotu, IC.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 5 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin