Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Marian - SR20DET AWD (ex. GA16DE, SR20DE)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bziuk




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Lut 2014 9:59     Temat postu:

Działaj, działaj ! jak już będzie śmigać koniecznie autko w dół, bo koza niemiłosierna ! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Mar 2014 22:14     Temat postu:

Haaaa idzie z tematem do przodu skurczybyk! Jak byś chciał jakiś chromy pod maskę na blink blink to wbijaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Mar 2014 20:19     Temat postu:

Zamontowany kompletny dolot według koncepcji CAI + jak najkrótsze poprowadzenie orurowania intercoolera. Odcinek przed turbiną 3">2.25", turbina-intercooler 1.75">2.25", intercooler-kolektor 2.25">2.5". Wszystko w aluminium, do tego największy filtr Simota jaki udało mi się wcisnąć w nadkolu i odseparowanie odmy od dolotu z wykorzystaniem również filtru Simota. Wiązka z GTi-R'a już na pokładzie. Auto zalane płynami, ale pozostało jeszcze parę drobiazgów do dokończenia przodu setki.



bziuk napisał:
jak już będzie śmigać koniecznie autko w dół, bo koza niemiłosierna !

Z przodu już założyłem zestaw z Pulsara - amortyzatory regulowane GAB (bliźniacza konstrukcja Kayaba AGX) + jakieś sprężyny obniżające (napewno mają jeden zwój mniej względem tego co miałem, ale są dużo grubsze).

foo napisał:
Jak byś chciał jakiś chromy pod maskę na blink blink to wbijaj.

Chciałbym, ale nie stać mnie na takie cuda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Mar 2014 21:30     Temat postu:

E tam przesadzasz z kwotą, dobrze to wszystko wygląda, ale rury widoczne pompujące można by spolerować na lustro, a reszta jak: nakrętki i podkładki pokrywy, tam przy kielichu kierowcy widzę jakąś blachę, łapki chłodnicy, łapkę wspomagania, rurkę idącą na serwo, taki setup ja tam widzę w chromie. Ile to wsyśnie 350~400 z chrom jak dorzucę do moich gratów? Nie wiem tylko ile za rury by ziomek policzył, ale podejrzewam, że nie jakiś kosmos.

Oki, to tylko taka podpowiedź wizji Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulus




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 875
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Mar 2014 21:31     Temat postu:

zajebiscie masz pod maska Very Happy musze tem aku do bagaznika wynieść Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Mar 2014 21:35     Temat postu:

No właśnie, albo dogadaj się z Ulusem, chromy dostał gratis i raczej nie będzie szedł w ich rozwijanie, to jemu czarne, a Tobie te fruty co wymieniłem niech wyśle Very Happy Hyhyhy i będzie m a s a k r a. A na pokrywkę odłożysz pieniążka i kiedyś zarzucisz mosiądzowaną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2551
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Mar 2014 22:10     Temat postu:

piękna robota

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Mar 2014 22:38     Temat postu:

Marian, kawał dobrej roboty, gratki!
Bardzo mi się podoba i liczę kiedyś na prawy fotel setkli 4x4 Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Mar 2014 1:48     Temat postu:

foo napisał:
rury widoczne pompujące można by spolerować na lustro, a reszta jak: nakrętki i podkładki pokrywy, tam przy kielichu kierowcy widzę jakąś blachę, łapki chłodnicy, łapkę wspomagania, rurkę idącą na serwo, taki setup ja tam widzę w chromie.

W tym sezonie na pewno odpuszczę, bo ten projekt już trochę nadszarpnął mój budżet. Najpierw mechanika i funkcjonalność rozwiązań, a potem pomyśli się nad wykończeniem. Przede wszystkim priorytetem jest dojechać bezawaryjnie ukończonym i przetestowanym już czterołapem na tegoroczny zlot Nissanzone, a po zlocie zabrać się powoli za Datsuna. Póki co muszę się do Ciebie uśmiechnąć w sprawie rozpórki przedniej górnej pod SR20DET z FMIC. Na chromy może przyjdzie jeszcze czas...

nismojoe napisał:
liczę kiedyś na prawy fotel setkli 4x4

Pewnie najbliższa okazja to wspomniany zlot Nissanzone 2014.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Mar 2014 14:24     Temat postu:

Z FEMIC do GTI-R to żaden problem, tylko czasowy czy się wyrobię, kwiecień jak nic... Do dragona_gti właśnie taką opracowałem do 100NX - mega wysoką, maksymalnie blisko maski co by VE, DET, czy jakieś orurowanie można było puścić. Będzie za niska - zrobi się jeszcze inny patent.




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Mar 2014 14:43     Temat postu:

Taka rozpórka myślę że dobrze by się wpasowała. Twoja podstawowa do setki SR20 kolidowałaby z listwą wtryskową i rurą dolotu. Muszę pomierzyć na dniach i podbić do Ciebie na PW ze szczegółami. Mi też się nie śpieszy z realizacją, bo setka i tak póki co nie jeździ przecież, he he...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Maj 2014 18:46     Temat postu:

Projekt nareszcie ukończony!

Udało mi się zaliczyć majówkę i zrobić setką około 200km. Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne, choć jest ewidentnie ciut za sztywno jak na nasze drogi i cały czas nerwowo się jechało. Hamulce jeszcze do odpowietrzenia, wydech do wyciszenia, ustawić porządnie zbieżność, pobawić się regulacją w amortyzatorach i jakoś to zmiękczyć trochę na trasę...

Niestety, podczas powrotu pojawił się bardzo niepokojący i głośny stuk na ostatnim cylindrze, tym od strony rozrządu. Wyczułem od razu utratę mocy, niestabilne obroty i zgasł przy dojeżdżaniu na niskich obrotach do zakrętu... Natychmiast unieruchomiłem Nismo, a dalszą część podróży powrotnej spędziłem w kabinie autolawety.

Póki co, sprawdziłem tylko na szybko, że silnik chodzi jak należy na trzech garach (wykręcona świeca z ostatniego cylindra) - żadnych niepokojących stuków, chodzi jak należy (no jak na trzy gary rzecz jasna). Jak tylko wkręcę świecę i dostanie kompresji to stuk niemiłosierny. Pod pokrywą zaworów wszystko wygląda bardzo dobrze. Olej, woda, ciśnienie OK. Niestety z braku czasu w tej chwili, zabieram się za to na poważnie dopiero w czwartek.

Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulus




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 875
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Maj 2014 18:49     Temat postu:

o ja ... gratki z okazji ukonczenia sety ale przykra sprawa z tym silnikiem ciekawe co to moze byc? troche dziwne stuki zalezne od tego czy jest świeca czy nie ... ehh mamy nadzieje ze wyrobisz sie do zlotu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2551
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Maj 2014 22:01     Temat postu:

pewnie panewka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Maj 2014 22:35     Temat postu:

panewka stukala by caly czas moim zdaniem. projekt skonczony tzn auto jest z napedem 4x4 tak?
foty panie pokazuj jak to wyglada!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23  Następny
Strona 18 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin