Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

sonda Lambda
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektronik19




Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: 10 Lip 2006 17:30     Temat postu: sonda Lambda

czy macie z nia problem? co sie dzieje jak sie ja odłaczy bo w moim przypadku nic nawet obroty nie podskoczyły /sprawdzałem na ciepłym i na zimnym silniku/. jakie maja tam byc napiecia i w jakich granicach miescic sie powinien syg wyjsciowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radek100nx




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piskórka (W-wa)

PostWysłany: 11 Lip 2006 9:20     Temat postu:

U mnie jest odłączona i bez problemu. Fakt że robił to gazownik i coś tam jeszcze przy tym kombinował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 11 Lip 2006 11:41     Temat postu:

ja też przez pewien czas jeździłem bez sondy i niby nic się nie działo, ale silnik strasznie jakoś nierówno pracował, teraz jakby trochę lepiej jest, a i jeszcze robiły mi sie zwarcia podczas deszczowych albo mglistych dni, bo sonda się urwała a kabelki zostały i wysały sobie swobodnie gdzieś pod maską.. kupiłem na szczęście używaną za ok. 100zł dorobiłem końcówkę wtyczki bo tamta się urwała i jest okej. Very Happy
Powrót do góry
elektronik19




Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: 11 Lip 2006 18:06     Temat postu:

ale jaki jest rezultat jak sie ja odłaczy? a gdyby była uszkodzona to bedzie wiecej paliło?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 11 Lip 2006 18:17     Temat postu:

odlacz to sie przekonasz, proste. jak koledze sonda padła w BMW to palil jak somok, tak samo miał w Nissanie 200SX

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 11 Lip 2006 22:25     Temat postu:

SOry za glupie pytanie Embarassed gdzie ta sonda bo kumple owia ze auto mi chodzi do dupy wlasnie przez nia, a ja niewiem gdzie ona jest Embarassed
help :!:
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 11 Lip 2006 23:06     Temat postu:

Hubert100 napisał:
SOry za glupie pytanie Embarassed gdzie ta sonda bo kumple owia ze auto mi chodzi do dupy wlasnie przez nia, a ja niewiem gdzie ona jest Embarassed
help :!:

czasem w kolektorze wydechowym, ale u mnie na przyklad jest "w portkach" zaraz za kolektorem wydechowym w pierwszej częsci układu wydechowego, nie wiem czy w 1.6 nie jest właśnie w kolektorze.. Rolling Eyes
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 12 Lip 2006 6:15     Temat postu:

sonda jest: otwierasz maske i pierwsze co sie rzuca w oczy to sonda, jest wkrecona w kolektor wydechowy, klucz 22 i odkrecasz jezeli to gaznik to bedzie 1 przewodowa , jezeli wtrysk to 3 albo 4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 12 Lip 2006 22:01     Temat postu:

Czarek czyżbyś pisał o Adama BMW Confused: Oj jego to przez sonde troche chlało o ile pamiętam coś ok. 20L w mieście. U mojego kumpla jak padła sonda w Fordzie Scorpio 2.0 to w mieście palił mu 25L. W naszych nyskach 1.6 na gaźniku nie wiem czy sonda ma jakiś wpływ na spalanie, bo do ustawianiu składu mieszanki jest odpowiednia śrubka.
Powrót do góry
zwierze




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: 24 Lip 2006 15:58     Temat postu:

u mnie padła i zaczął pić zupkę aż miło ale gazownik ustawił komputer na sztywno i jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 24 Lip 2006 23:18     Temat postu:

jak mi padla, to silnik sie dlawil dopiero jak sie rozgrzal czyli jak sonda zaczela "czytac" i dlawil sie przy 3000 do 4000 tys

Tak Mrozu mowilem o BMW Adama:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sydney




Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żarki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 04 Kwi 2007 18:53     Temat postu:

hej bylem u mechanika i powiedzial mi ze nie mozliwe jest ze w samochodzie z gaznikiem jest sonda lambda. nie bylem u niego setka wiec mu nie pokazalem ale dlaczego on tak mysli a w naszych setkach na gazniku jest sonda??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 04 Kwi 2007 20:01     Temat postu:

Sydney napisał:
hej bylem u mechanika i powiedzial mi ze nie mozliwe jest ze w samochodzie z gaznikiem jest sonda lambda.


To powiedz mu,że jest głupi na plecach Confused

Gaźnik sterowany elektronicznie ma sonde nie tylko w setkach. Cała seria hond , Audi 80 itp itd........

Wiele firm miało to rozwiązanie, zanim wielopunktowy wtrysk zadomowił sie na dobre. Gaźnik sterowany elektronicznie posiada "komputer sterujący" i sondę. Facet miał na myśli gaźnik typu duży fiat, tam nie ma możliowści zrobić z sondą.

Jak przystosowywali poloneza do norm eurpoejskich,to taniej było zaadaptować do niego wtrysk jednopunktowy (jest jeden wtryskiwacz na wszystkie cylindry),bo przerabiać gaźnik się nie dało i nie opłacało.

W setkach był też gaźnik bez sondy bez kata - tam był całkiem inny typ. I nie miał kompa i sondy. Np. na Francje szłyu takie wersje. Może ktoś ma takiego u nas.

Ale ogólne mniemanie jest : gaźnik+sonda=niemożliwe Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 04 Kwi 2007 20:41     Temat postu:

to w takim razie po co mi sonda przy gazniku?????? jak wczesniej sonda byla zwalona to silnik dalwil sie w przedziale 3-4tys wiec sonda ma wplyw na prace silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misza




Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głuchołazy/Opolskie

PostWysłany: 04 Kwi 2007 20:50     Temat postu:

Gościu napisał:
to w takim razie po co mi sonda przy gazniku?????? jak wczesniej sonda byla zwalona to silnik dalwil sie w przedziale 3-4tys wiec sonda ma wplyw na prace silnika.


Gosciu mam podobny problem nie wiem czy to kwestja regulacji czy sondy ale jak jest zimny silnik to sie troche dusi przy 2000-3000tys. obrotów, a dalej normalnie juz. Jak sie zagrzeje to wszystko chodzi idealnie nic sie nie dławi. Jak zapalam na zimnym to najpierw jest dobrze ale to tylko przez pare sekund a potem juz sie troche dławi jak juz pisałem wyzej!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin