Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Marian - SR20DET AWD (ex. GA16DE, SR20DE)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Cze 2012 20:22     Temat postu:

Kolejne foty z przebiegu prac nad setką od kolegi smc1:

Setka jest już kompletnie wybebeszona w wewnątrz z tapicerki i plastików. Cała wiązka została zdemontowana - zarówno z wnętrza, bagażnika jak również spod maski. Osprzęt silnika odseparowany od samego silnika do tego stopnia, że śmiało można już demontować go z setki.

Na jutro w planach pozbycie się gazu, demontaż układu wydechowego i baku paliwa.

Prace idą cały czas do przodu... Dziś dopiero drugi dzień prac nad setką. Niestety w związku z pracą i zajęciami nie mogę poświęcić jej każdego dnia.

PS. Niebawem wystawię na sprzedaż kolektor 73C z GA16DE oraz wałki z GA16DS jako zestaw znacząco podnoszący moc w GA16DE 90KM. Do tego kompletny BodyKit Wakdar do poprawek, szarą tapicerkę i parę innych gratów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tocdajmiluz




Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Cze 2012 21:07     Temat postu:

cześć
gratki pracy:)
Mam takie pytanie, bo wielokrotnie zastanawiałem się nad zmianą z DS na DE.
Ale wiadomo, trzeba mieć wiązkę, bak, licznik, ciekawe czy nie skrzynię osprzęt silnika, dolot 73, komputer i jakieś tam pierdoły do tego by się pobawić w zmianę, no i zawsze to ciut za dużo kosztowało, a skoro i tak to wyjąłeś ze swojej setki więc, może jakoś to w hurcie bym przygarnął Very Happy . Daj znać ile byś tak czysto teoretycznie wziął za taki cały pakiet. Będę wdzięczny za info.
POzdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Cze 2012 21:25     Temat postu:

tocdajmiluz napisał:
Daj znać ile byś tak czysto teoretycznie wziął za taki cały pakiet.

Silnik GA16DE, który mam ma rozwalony dół. Oddam za 600 PLN ten silnik ze sprawnym dołem od GA16DS, kolektorem 73C, skrzynią z GA16DE na impulsator wraz z przegubami, zegarami na impulsator po lifcie, wiązkę kompletną, sterownikiem ABS i ECU, bakiem wraz z pompą, kompletnym wydechem bez katalizatora i z tłumikiem zakończonym ryczącą w niebogłosy końcówką Ultera. Niestety dolot z racji gazu był trochę kombinowany i będzie trzeba gdzie nie gdzie go uszczelnić. GRATIS dorzucę wałki z GA16DS. Cena tylko i wyłącznie przy odbiorze osobistym jakby co.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 26 Cze 2012 21:27 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Cze 2012 21:49     Temat postu:

Dziś nie miałem zbyt wiele czasu, bo tylko 4 godziny, ale na szczęście udało mi się zrobić to co sobie zaplanowałem - czyli wydech, bak paliwa i instalacja gazowa wymontowane z samochodu.

Następne prace przy setce są zaplanowane dopiero na piątek. Do wykonania będzie przede wszystkim demontaż silnika z osprzętem i jakieś pozostałości, plastiki i inne duperele.

Za to już w przyszłym tygodniu auto trafi do blacharza, który popracuje trochę jeszcze nad nadwoziem w paru dosłownie miejscach, skupiając się przede wszystkim na dopracowaniu tylnych kielichów. Potem już tylko świeży lakier i SWAP wszystkiego z mojej dotychczasowej setki, he he...

Miejmy nadzieję, że z końcem lipca projekt zostanie ukończony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GHOSTRIDER
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Slask
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Cze 2012 5:38     Temat postu:

Wszystko fajnie ale nie rozumiem po kiego 3 bude brac przywiezienia z lublina czy skads tam tego auta, blacharz, lawetowania nie taniej wyszlo by obecne auto zrobic? Nie wspomne juz o ilosci czasu poswieconej na SWAPA. Nie lepiej ratowac ta bude bylo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nxturbo




Dołączył: 06 Cze 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 28 Cze 2012 8:33     Temat postu:

Na początku przeglądając twój temat myślałem fajny projekcik swap z 1.6.Myślałem że coś z tego będzie ale teraz widzę że robisz sobie jedno wielkie złomowisko. zamiast zrobić porządnie to tylko szukasz łatwiejszego rozwiązania a NX będzie nie długo wyglądał jak wyciągnięty nie wiadomo skąd.Jeden wielki składak i tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Cze 2012 10:49     Temat postu:

nxturbo napisał:
Na początku przeglądając twój temat myślałem fajny projekcik swap z 1.6.Myślałem że coś z tego będzie ale teraz widzę że robisz sobie jedno wielkie złomowisko. zamiast zrobić porządnie to tylko szukasz łatwiejszego rozwiązania a NX będzie nie długo wyglądał jak wyciągnięty nie wiadomo skąd.Jeden wielki składak i tyle.

niezgodze się z Tobą kolego, raczej Marian chce aby jego NX sprawował się jak najlepiej. po co ładować worek kasy w kaste która jest jak przypuszczam w złym stanie skoro można za mniejszą kase dostać bude w dużo lepszym stanie? ja sam powoli zastanawiam się nad poszukaniem innej karoserii bo pomimo, że blachy miałem porobione w 100% to znowu coś gdzieś zaczyna wyłazić. że tak powiem " z gówna bata nieupleciesz".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Cze 2012 17:49     Temat postu:

GHOSTRIDER napisał:
Wszystko fajnie ale nie rozumiem po kiego 3 bude brac przywiezienia z lublina czy skads tam tego auta, blacharz, lawetowania nie taniej wyszlo by obecne auto zrobic? Nie wspomne juz o ilosci czasu poswieconej na SWAPA. Nie lepiej ratowac ta bude bylo?

Wierz mi, że wielokrotnie myślałem nad problemem czy ratować tę budę, czy też nie... Nakład pracy blacharskiej jaką musiałbym w nią włożyć byłby ogromny. Niejeden blacharz złapałby się za głowę oglądając moje auto a mało który podjąłby się wogóle tak skomplikowanej operacji. Progi kruszeją z dnia na dzień, podłoga jest dziurawa i gdzieniegdzie wygięta ku górze przy progach od lewarka. Tył auta niby był robiony, ale na nowo wychodzi rdza i tył dość poważnie nie trzyma geometrii do tego stopnia, że klapa mimo wielokrotnego ustawiania jej na zawiasach nie domyka się do końca. Do tego męczy mnie świadomość, że auto było bite i spawane na podłużnicy przy przednim kielichu, co nie daje mi to psychicznego spokoju i pełnej satysfakcji z jazdy takim autem. Oczywiście przeliczyłem koszta i swoją pracę dlatego podjąłem taką a nie inną decyzję. Myślę, że jakbyś zobaczył auto na żywo to chcąc nadal jeździć 100NX i miał chęci i czas do dłubania to podjąłbyś tę samą decyzję.

nxturbo napisał:
Na początku przeglądając twój temat myślałem fajny projekcik swap z 1.6.Myślałem że coś z tego będzie ale teraz widzę że robisz sobie jedno wielkie złomowisko. zamiast zrobić porządnie to tylko szukasz łatwiejszego rozwiązania a NX będzie nie długo wyglądał jak wyciągnięty nie wiadomo skąd.Jeden wielki składak i tyle.

Swoim postem podniosłeś mocno mi ciśnienie i wyprowadziłeś wręcz z równowagi... Mam wrażenie, że zamiast przeczytać cały temat, to przeczytałeś parę ostatnich postów i obejrzałeś dosłownie parę zdjęć. Projekt SWAPu z 1.6 na 2.0 zakończył się jak najbardziej powodzeniem. Teraz podjąłem drugą decyzję o zmianie budy z racji tego, że w aktualną nie opłaca się inwestować. Złomowisko? Ja nie robię porządnie? Idę na łatwiznę? NX będzie wyglądał jak nie wiadomo skąd? Jeden wielki składak? Chyba nie doceniasz mojej pracy. Nie znasz moich idei i intencji w stosunku do tego auto. Po prostu mnie nie rozumiesz i chyba nie wiesz o czym piszesz. Bardzo chętnie poczytam i wgryzę się w temat o Twojej setce jak taki jesteś profesjonalista i nie idziesz na łatwiznę, he he...

majchrzok napisał:
niezgodze się z Tobą kolego, raczej Marian chce aby jego NX sprawował się jak najlepiej. po co ładować worek kasy w kaste która jest jak przypuszczam w złym stanie skoro można za mniejszą kase dostać bude w dużo lepszym stanie?

Nic dodać, nic ująć. Ty mnie rozumiesz i chwała Ci za to!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Cze 2012 22:18     Temat postu:

Silnik już wymontowany. Buda już czeka na lakier a potem w kolejności SR20DE.

GA16DE 102KM przygotowany do rozłożenia na części pierwsze i stwierdzenia co tak na prawdę stało się w setce kolegi smc1, że postanowił ją sprzedać, he he:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 30 Cze 2012 20:23 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Cze 2012 21:37     Temat postu:

Lecisz z koksem widzę nieźle, oby tak dalej!

Pozdr!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Lip 2012 20:39     Temat postu:

Silnik GA16DE 102KM rozłożony na części.

Widać na zdjęciach, że jeden z korbowodów "trafił szlag". Według mnie powodem takiego stanu rzeczy było złe dokręcenie jednej ze śrub stopki korbowodu. Panewki na wszystkich korbowodach były w opłakanym stanie. Wał korbowy w miejscu mocowania zniszczonego korbowodu też jest poharatany. Miska olejowa uszkodzona. Wogóle dół silnika posiadał ślady rozkręcania i grzebania przy nim - musiał to robić jakiś pseudo-fachowiec, który na dodatek poskręcał to byle jak na oko, czego efekty widać.

Góra silnika za to ma się bardzo dobrze. Mam w planach wystawić na sprzedaż głowicę GA16DE, kolektor ssący 73C z całym osprzętem, wałki z GA16DS, bak paliwa z pompą, kompletną wiązkę elektryczną GA16DE z sondą lambda 3-przewodową i oczywiście ECU dla kogoś kto będzie chciał zrobić u siebie SWAP z GA14DS/GA16DS na GA16DE 102KM lub zaoferować komuś taki SWAP może z województwa łódzkiego. Muszę się jeszcze nad tym zastanowić porządnie...

Moja setka gotowa do opuszczenia domu i wizyty u blacharza i lakiernika. Prace nad nadwoziem mają rozpocząć się po przyszłym weekendzie, czyli mniej więcej od 16-go lipca. Przy nadwoziu, mimo zdrowej blachy będzie sporo do zrobienia. Setka delikatnie będzie odbiegać od oryginału, bo mam zamiar zrezygnować z wycieraczki z tyłu, spryskiwaczy na tył, logo maski i klapy, anteny. Ponadto podjąłem decyzję, że jednak uzbroję setkę w pełny pakiet GTI - dokładka, halogeny, progi, spojler (ten już jest na zdjęciach). Myślę jeszcze nad przeniesieniem tablicy rejestracyjnej przedniej znacznie niżej, ale nie mam jeszcze wizji gdzie dokładnie ją umieścić i jak to będzie wyglądać...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 07 Lip 2012 22:20 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Teoś




Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 974
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno/Bydgoszcz
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Lip 2012 21:59     Temat postu:

No elegancko a miałbys na sell silniczek krokowy.Oczywiście sprawny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Lip 2012 22:18     Temat postu:

Teoś napisał:
No elegancko a miałbys na sell silniczek krokowy.Oczywiście sprawny

Na razie nic nie wystawiam na sprzedaż, a silniczka krokowego osobno póki co na pewno nie oddam - myślę nad sprzedażą w komplecie.

PS. Jak pytacie o jakieś części na sprzedaż to nie piszcie w tym temacie tylko ślijcie PW - będzie czyściej w temacie i przejrzyściej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Lip 2012 8:49     Temat postu:

Kolejny krok na przód.

Dziś z samego rana setka wylądowała w zakładzie blacharsko-lakierniczym. Planowany termin ukończenia prac szacują na pierwszy tydzień sierpnia.

W między czasie mam zamiar dorzucić im parę plastików nadwozia, listew i uszczelek w lepszym stanie z mojej obecnie jeżdżącej setki oraz wycięty kawałek blachy z okolic mocowania koła zapasowego (przez butle LPG po poprzednich właścicielach mam tam dziurę, brak mocowania i sporo rdzy). Do tego dorzucam kompletny pakiet GTI.

Już nie mogę doczekać się, aż dostanę nadwozie gotowe do montażu SR20DE Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 12 Lip 2012 9:18     Temat postu:

ta dziura w zapasie zapewne zrobiła się przez stojącą tam wode. miałęm identyczny problem- woda podczas opadów wpływala w to miejsce przez szczeliny lamp tylnych. po wymianie prawie całego tyłu problemu brak:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Następny
Strona 11 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin