Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Marian - SR20DET AWD (ex. GA16DE, SR20DE)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 21, 22, 23  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Lip 2012 19:21     Temat postu:

Dzieje się dzieje, a będzie jeszcze lepiej, gdzieś mi kolor wozu umknął - będzie taki jak się urodził, czy zmieniasz na coś? No i na serio zerwałbym te bitumeny, by zobaczyć czy coś się tam nie zagnieździło. Wierz mi lub nie, ale śladu nie było widać po rdzy na podłodze, a pod nimi znalazłem dwie szczeliny przy progach i konieczną wstawkę pod nogami pasażera...

ps. oj chyba muszę też tu na forum opisać foowooz, bo za dużo tych PW, co tam się z nim dzieje Wink

Pozdr,
foo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gonzo166




Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Lip 2012 10:21     Temat postu:

kupie pilnie impulsator na gniazdo prondowe do 1.6 wtrysk

warn za głupotę. Thoms


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Lip 2012 10:41     Temat postu:

kolego gonzo, spokojnie jak ktoś będzie miał takowy to na pewno Cię o tym poinformuje, bo wklejanie postów w praktycznie każdy temat zaczyna robić się troche denerwujące...

by nie bylo ot, Marian, jak tam setka? blachy już sie robią?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 19 Lip 2012 10:42 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Lip 2012 21:08     Temat postu:

foo napisał:
Dzieje się dzieje, a będzie jeszcze lepiej

Oj ma być lepiej. Przy okazji przekładki wleci kompletny wydech o większej średnicy, tknę trochę dolot i usztywnię nadwozie rozpórkami. Coś tam jeszcze się podziała, ale o tym napiszę później jak skompletuje wszystkie graty.

foo napisał:
gdzieś mi kolor wozu umknął - będzie taki jak się urodził, czy zmieniasz na coś?

Zostaję przy czerwieni. Od prawie 10 lat jeżdżę czerwonymi setkami i niech już tak zostanie, he he...

foo napisał:
zerwałbym te bitumeny, by zobaczyć czy coś się tam nie zagnieździło

Pewnie masz rację. Warto zajrzeć przy tak kompleksowym podejściu do nadwozia. Szkoda byłoby zmarnować okazję.

majchrzok napisał:
jak tam setka? blachy już sie robią?

Setka ma już zaspawane co było trzeba, między innymi dziury po tylnej wycieraczce, tylnym spryskiwaczu, antenie, znaczku Nissan na masce... dospawaną wnękę na koło zapasowe. Wgniecenia zostały zniwelowane - trochę wypukane, trochę zaszpachlowane. Wyselekcjonowałem lepsze listwy i uszczelki z trzech karoserii. Coś się dzieje, praca idzie do przodu i to cieszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Lip 2012 22:42     Temat postu:

czekamy na fotorelacje!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miskowski




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 205
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Lip 2012 21:36     Temat postu:

Oj tak, czekamy!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Lip 2012 22:40     Temat postu:

Rozpórki doszły? Mam nadzieję, że te małe gratisy znalazłeś, a nie poszły w kosz Wink

A w temacie kostki to ogarnąłem w elektroniku i motorownia w sunnym uruchomiona, tak czy siak - dzięki za chęć udostępnienia w razie "w" tego dinksa, no i 1.6 i 2.0 ma to samo, to tak btw na przyszłość.

Pozdr!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Lip 2012 18:46     Temat postu:

Wysmarowana podkładem setka prosi się już tylko o lakier...

Ponadto lakiernik wyczekuje pakietu GTI, który zamówiłem od kolegi najs wraz z paroma innymi fantami - ponoć wysłane 25-go lipca a tu "ani widu ani słychu". Projekt stoi w miejscu przez to...

W międzyczasie dotarło parę ciekawych paczek z gratami, które usprawnią moje Nismo. Zdradzę więcej pod koniec tygodnia, jak znajdę trochę więcej czasu na zdjęcia.

foo napisał:
Rozpórki doszły? Mam nadzieję, że te małe gratisy znalazłeś, a nie poszły w kosz Wink

Rozpórki doszły i czekają na nadwozie. Gratisy też nie mogą doczekać się dokręcenia na maxa, he he...

foo napisał:
A w temacie kostki to ogarnąłem w elektroniku i motorownia w sunnym uruchomiona, tak czy siak - dzięki za chęć udostępnienia w razie "w" tego dinksa, no i 1.6 i 2.0 ma to samo, to tak btw na przyszłość.

Fajnie, że sobie poradziłeś. A propos, nie tylko GA16DE, ale i GA16DS ma identyczną kostkę co SR20DE.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 301
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Lip 2012 18:27     Temat postu:

bardzo mi sie podoba Twoj temat za to że wstawiasz zdjęcia rozkręconego silnika,setki,kazdy może wejsc i zobaczyc jak Nasze autko wyglada od środka gdzie nie każdy ma taką możliwość tym bardziej że jest wszystko w jednym temacie

i mam prośbe i pewnie kilka osób zgodzi sie ze mną - jeśli bedziesz juz ogólnie robić SWapa do nowej budy wstawiaj zdjecia i opisy b nie tylko mnie bardzo to interesuje ale też i wiele innych osób Razz i tak jak mowiłem wszystko bedzie w jednym,dlatego z mojej strony taka prośba mała Very Happy

czekamy na dalsza relacje Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Sie 2012 10:32     Temat postu:

Najprawdopodobniej auto trafi do mnie po blacharce i lakierowaniu 10 sierpnia. Od razu zabieram się za pracę i planuję do 15 sierpnia przerzucić wszystko ze starej setki do nowej.

Przy okazji wpadnie trochę fantów nowych, które udało mi się zdobyć. Wymienię ori wydech na układ rozpoczęty kolektorem SSAC 4-2-1 o wylocie 2.5", dalej przelot z nierdzewki 2.5" zakończony tłumikiem końcowym przelotowo-komorowym ze zwężką od kolegi zywy0911. Wpadną trzy rozpórki od kolegi foo, short shifter od kolegi Osa. W układzie dolotowym puszkę z wkładką filtra zastąpi odseparowany od ciepłego powietrza filtr stożkowy K&N z nadmuchem powietrza flex-rurą z okolic przedniego zderzaka. Silnik zaleję świeżym olejem silnikowym Shell Helix Ultra Racing 10W60, skrzynię olejem Valvoline SynPower 75W90, maglownicę olejem Mobil ATF 320, układ hamulcowy płynem ATE TYP 200. Na dokładkę wymienię filtr paliwa na odpowiednik Kager i filtr oleju firmy K&N. Silnik dostanie nową uszczelkę pokrywy zaworów i jedno regulowane koło rozrządu, które zamontuję na wałku ssącym - wykona się mod rozrządu i przyspieszy trochę zapłon. Z układu hamulcowego wywalę pompę ABS i tylne korektory hamowania i wstawię układ z GA16DS z pompą z czterema wyjściami. Na dokładkę pomalowałem wszystkie zaciski hamulcowe na złoty połysk, aby lepiej współgrały wizualnie hamulce z felgami Drag Wheels...

Czekam jeszcze na parę części, między innymi jakieś przewody paliwowe i inne duperele, ale przede wszystkim na lżejsze koło zamachowe i kompletne sprzęgło Exedy Stage 2 Racing. Wiem, że to sprzęgło to przerost formy nad treścią dla silnika NA, ale kto mówił że zostanie nadal wolnossącym? He he...

Niestety na pewno nie zamontuje całego pakietu GTI, który miał do mnie trafić od kolegi najs, więc setka będzie wyglądać jak seria GA16 z naleśnikiem od GTI.


icek napisał:
i mam prośbe i pewnie kilka osób zgodzi sie ze mną - jeśli bedziesz juz ogólnie robić SWapa do nowej budy wstawiaj zdjecia i opisy b nie tylko mnie bardzo to interesuje ale też i wiele innych osób Razz i tak jak mowiłem wszystko bedzie w jednym,dlatego z mojej strony taka prośba mała Very Happy

Nie obiecuję, że zrobię jakiś tutorial, ale jakieś zdjęcia z przebiegu prac jak dotychczas na pewno pojawią się.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dragon_GTI




Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Sie 2012 13:06     Temat postu:

Zaciski bardzo mi się podobają a rozpórki mam nadzieje że niedługo sam zobacze Wink Powiedz mi jaki koszt zacisków ?? to nowe ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Sie 2012 14:35     Temat postu:

dragon_GTI napisał:
Zaciski bardzo mi się podobają (...) Powiedz mi jaki koszt zacisków ?? to nowe ??

Zaciski są stare, seryjne z GTI. Odrdzewione metodą elektrolizy (w wodę ze specjalnym roztworem katalitycznym i pod prąd stały!), doczyszczone ręcznie, dwukrotnie pomalowane farbą, zmontowane na nowych gumach, blaszkach i wyczyszczonych tłoczkach.

Koszt? Roztwór ~1.50 PLN, trochę prądu, czasu + szczotka druciana, papier ścierny, farba jaką tam kto chce + ewentualnie koszt reperaturek, blaszek, tłoczków.

Efekt? Zaciski jak nowe.

PS. Niektórzy zdejmują koło, biorą spray i psikają po wszystkim jak leci: gumy, blaszki prowadzące, klocki, zwrotnica, wężyki hamulcowe i wygląda to za przeproszeniem jak... no jak nie wiadomo co, he he... Ja tam takiego czegoś nie toleruję.

dragon_GTI napisał:
rozpórki mam nadzieje że niedługo sam zobacze Wink

Czyżbyś też u kolegi foo zamawiał? Ja wstawię foty jak wyglądają na aucie gdy wszystko złożę w całość, czyli po 15-tym sierpnia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 05 Sie 2012 14:41 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dragon_GTI




Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Sie 2012 16:46     Temat postu:

Musze dorwać na ebayu komplet zacisków i zrobić jak mówisz zmienić i moje z auta zrobić tak samo i puścić w świat

Rozpórki zamówiłem tylko Foo zapchany robotą i muszę poczekać Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Sie 2012 18:01     Temat postu:

Marian napisał:

Super na grubo widzę dalej idziesz hehe.

dragon_GTI napisał:
Rozpórki zamówiłem tylko Foo zapchany robotą i muszę poczekać.

No niestety Wink raz, że urlop do 15, a dwa, że takie cudo odgruzowuję po całości, włącznie z wrzuceniem nowej motorowni:

Tak, że cierpliwości, ale warto poczekać Wink

Pozdr!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Sie 2012 19:14     Temat postu:

Nismo złożone i jeździ, ale po kolei...

Koło zamachowe dotarło. Masa koła została zmniejszona o mniej więcej 4.5kg. Niestety kompletne sprzęgło Exedy Stage 2 Racing nie dotarło do mnie z powodu braków w magazynie w Anglii i muszę czekać na transport z Japonii (takie dostałem tłumaczenie). Tak więc byłem zmuszony na kontynuowanie projektu na starym, zjeżdżonym już sprzęgle Luk.

Niestety nie miałem kompletnie czasu na robienie zdjęć podczas składania setki. Naglił mnie bardzo czas a nie miałem nikogo do pomocy. Auto odebrałem wybebeszone 9 sierpnia od lakiernika a 15 sierpnia miałem nim już jechać na urlop... ale udało się. Poniżej parę fot pomalowanego silnika z zamontowanym kołem regulowanym na wałku ssącym, kołem zamachowym i zajeżdżonym sprzęgle.

No i nareszcie fotki samochodu po przekładce silnika i remoncie nadwozia. Setka fajnie jeździ choć jest jak dla mnie za głośna (będzie trzeba pomyśleć o wyprawie może do firmy El-Tec lub czegoś podobnego). Auto dzięki lżejszemu kołu zamachowemu bajecznie wkręca się na obroty i wcale nie szarpie na niskich obrotach (według mnie ten mit można obalić). Nismo przejechało już 350km i nie mam zastrzeżeń co do jazdy, no może prócz tej głośności, he he...

Do zrobienia pozostało zamontować tylną rozpórkę, oświetlenie tablicy rejestracyjnej z tyłu, parę plastików w bagażniku, dokończyć dolot (ma być CAI), wyregulować obroty na jałowym, przyspieszyć zapłon (bo o tym zapomniałem, a było w planach) no i może raz jeszcze odpowietrzyć dla pewności układ hamulcowy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 20 Sie 2012 19:19 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 21, 22, 23  Następny
Strona 12 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin